Pitate se da li možete oblikovati budućnost planete odlukama koje donosite danas? Odgovor je - da. Kao roditelji, imate priliku da pozitivno utičete na budućnost generacija koje dolaze, jednostavno birajući sertifikovane B corp kompanije i njihove proizvode.
Značenje B Corp sertifikata
Kompanije sa B Corp sertifikatom su one koje ispunjavaju najviše standarde društvene i ekonomske uspešnosti, odgovornosti i transparentnosti. U pitanju su kompanije koje veruju u balans svrhe i profita, kreirajući time pozitivan uticaj na ljude i planetu.
Brendovi koji imaju B Corp sertifikat su posvećeni stvaranju hrane za decu koja, ne samo da brine o njihovim malim telima, već i o njihovom budućem domu - planeti. Sa posvećenošću održivim praksama, etičkoj nabavkci i odgovornoj proizvodnji, B Corp brendovi hrane postavljaju novi standard za svesno i savesno roditeljstvo.
Prednosti odabira B Corp sertifikovanog brenda
Ekološka odgovornost: odabir hrane za bebe koja ima B Corp serifikat znači ujedno i podrška brendovima koji svoj ekološki otisak svode na minimum, počevši od održivog nabavljanja sastojaka pa sve do upotrebe ekološke ambalaže.
Etička nabavka: brendovi sa B Corp sertifikatom posvećeni su etičkom nabavljanju sastojaka i podržavanju lokalnih zajednica, tako da roditelji, birajući ove brendove, indirektno doprinose unapređenju i podsticanju etičkih radnih praksa.
Transparentnost: B Corp brendovi nastoje da jasno i transparentno istaknu informacije o svojim proizvodima, njihovim sastojcima, procesima proizvodnje i uticaju koji ostvaruju na okolinu, što omogućava svim roditeljima da donosu informisane odluke za svoje bebe.
B Corp sertifikovani brendovi hrane za bebe u Srbiji
Kompanija Nutricia ponosno nosi B corp sertifikat, a njene brendove za hrane za bebe: Aptamil, Bebelaci Milupa možete pronaći u online i u prodavnicama. Ovi brendovi nastoje da zdravlje dece bude njihov prioritet, dok istovremeno primenjuju održive prakse u svom poslovanju.
Sa B Corp oznakom na njihovim proizvodima, možete biti sigurni da preduzimaju proaktivne korake kako bi obezbedili svetliju, ali i zeleniju budućnost za generacije koje dolaze, i da svoje poslovanje sprovode odgovorno, održivo i etički korektno.
Izvor: Promo