Tarot karta za 22. novembar 2017. godine - Mesec - ukazuje na pojačanu senzualnost i maštu. Ova karta vas podstiče da sanjate o velikim dostignućima, ali i da se razočarate i pitate zašto do sada niste ostvarili planove i uradili nešto veliko za svoju budućnost. Važno je da shvatite da je sudbina nepredvidiva i ne možete da kontrolišete sve što se događa.

Sjaj Meseca zadaje test da poboljšate svoje unutrašnje stanje, pronađete mir i saznate šta vaša duša zaista želi. Na poslu sve ide po planu, ali budite pažljivi sa donošenjem odluka, jer će vam biti teško da izaberete kojim putem treba da krenete. Sačuvajte ljubav od opasnog ega i ličnog nezaddovoljstva, a budite posebno pažljivi sa rečima da ne biste povredili i udaljili partnera od sebe.

Izvor: Lovesensa

Šta se promenilo otkako ne robujem materijalnim vrednostima: 7 stvari kojima više ne može niko da me impresionira

Pisac Džošua Beker (Joshua Becker) napisao je članak za sajt Becomingminimalist, o merenju uspeha i ugleda u savremenom svetu. On je rešio da postane minimalista, odnosno nije više želeo da robuje stvarima.

Ovo je njegova priča:

Minimalizam me je promenio. Ono što je počelo kao namera da posedujem manje stvari promenilo je način na koji vidim sebe i svet koji me okružuje, i to na vrlo značajan način. Počeo sam sa drugačije tačke gledišta da posmatram kako društvo meri uspeh. Često oni koji zarađuju, troše, i štede više, automatski postaju „uspešni".

Ali to je loše. Znam nekoliko divnih ljudi koji su odlučili da se ne fokusiraju više na materijalne stvari - i zato se ne smatraju uspešnima.

Ta zavisnost od javnog odobravanja duboko je ukorenjena u našim umovima. Zato mnogo ljudi traga za „vrednom" preokupacijom, gradeći samo lice uspeha.

Ovo je lista stvari koje me više ne impresioniraju:

1. Imena brendova vaše odeće.

Način izrade, materijal, kvalitet i veličina su bitni, a ime na etiketi, po mom mišljenju, nije. Nekad ljudi postaju hodajući bilbordi. Više nisam impresioniran logoima na majicama, tašnama, ili na satovima. Divim se onima koji su samouvereni u modi koja ne prolazi i trude se da impresioniraju svojim karakterom i pozitivnim osobinama.

2. Broj karata u vašem nakitu.

Jedno od najvažnijih poglavlja u mojoj novoj knjizi „Only What Matters: The Life-Giving Benefits of Owning Less", sadrži priču o Brajanu i Nikol. Brajan i Nikol u braku su pet godina, i, i dalje se žrtvuju kako bi otplatili dug - odnosno venčani prsten koji Nikol nosi. Možda neko još obraća pažnju na veličinu kamenčića na prstenu, ali većina to ne radi.

3. Cena vašeg auta.

Poenta bilo kog četvoročkaša jeste da bezbedno preveze neku osobu od tačke A do tačke B. Pouzdanost je važna, kao i komfor. Ali najluksuzniji modeli automobila nisu više prevozno sredstvo. Oni postaju predmet koji oličava uspeh i pomaže da se bude primećen - čak i kad to znači impresionirati stranca 60 sekundi na crvenom svetlu.

4. Veličina vaše kuće.

Pre nekoliko godina, moja porodica i ja namerno smo rešili da kupimo manju kuću. I to je odluka zbog koje nikad nisam zažalio. I do dana današnjeg, kad god prođem pored velike kuće, jedino što pomislim jeste koliko smo srećniji što živimo u manjem domu.

Kako da naučimo da živimo s malo stvari...

5. Novac na vašem bankovnom računu.

Krajnje merilo nečijeg uspeha u ovom svetu jeste bogatstvo. Nismo prvi koji imaju ovakav standard, još su ranija društva cenila bogatstvo. Ali počinjem da se pitam da li smo koristili pravu meru. Možda broj nula koje imamo na bankovnom računu nisu najbolje merilo uspeha. Možda je prava mera količina dobra koje smo u mogućnosti da postignemo u našim životima.

6. Model vašeg mobilnog telefona.

Kada sam bio sa decom u parku, nisam mogao a da ne čujem razgovor njihovih prijatelja - „Koji iPhone imaš?", „Koji je to model iPoda?", „Pogodi ko je dobio novi iPhone za rođendan?", itd. Bilo je vrlo uznemirujuće čuti decu, koja nemaju ni 10 godina, kako upoređuju svoje uređaje. I čim sam zaustio da nešto kažem, shvatio sam da se ni mi stariji mnogo ne razlikujemo - gledamo veličinu televizijskih ekrana u drugim domovima ili brzinu kompjutera.

7. Fotografije na vašim profilima na društvenim mrežama.

Većina postavlja neverovatne slike online - od nove odeće, do hrane u restoranu, provoda, odmora... Ove fotografije su namerno odabrane da bi odslikale nečije uzbudljive delove života. I dok se licemerno zgražavamo nad fotošopiranim slikama (npr časopisa), i sami biramo i ulepšavamo svoje živote na društvenim mrežama.

Hajde da prestanemo da impresioniramo druge stvarima koje posedujemo, i da pokušamo da ih inspirišemo životom koji živimo."

Izvor: Bizlife