Osim što je važno da brinemo o svom okruženju svakog dana i pokušamo pozitivno da utičemo na njega važno je da zapamtimo da mi, kao potrošači imamo moć da biramo proizvode koji su po načinu proizvodnje, kvalitetu, pakovanju i sirovinama eco friendly.

Ekološka inteligencija je set veština i ponašanja koja razvijamo celog života i ni jedna promena nije zanemarljiva. Upravo zato je važno da znamo koji su to proizvodi na tržištu koji nam omogućavaju da budemo pametni i osvešćeni potrošači. Koliko god da smo zadovoljni nekim proizvodom ipak neka od presudnih pitanja pri izboru treba da budu: Kako je ovaj proizvod nastao?, Koje sirovine koristi? Da li će biti umanjen otpad nakon upotrebe?

Za dame je praktikovanje ekološke osvešćenosti posebno izazovno kada se radi o nezi kose i kože. Ali, upravo zbog sve veće potrebe da budemo deo prirode i da je što manje oštećujemo i proizvođači se trude da budu što veći doprinos. Kada se radi o bojenju kose ovaj izazov je posebno izražen jer kao što znamo svako pakovanje boje za kosu sadrži nekoliko elemenata i veoma je važno da korišćenjem nekog proizvoda bude i što manji uticaj na okolinu.

Brend Garnier je već godinama unazad posvećen očuvanju prirode i smanjivanju ugljeničnog otiska i može biti odličan saveznik svima koji žele pouzdan i eco friendly proizvod. Posebno mogu da budu zadovoljne dame koje se odluče za Garnier Oliatrajne boje jer pakovanja imaju 50% manje plastike u odnosu na ranije pakovanje, kao i manje kartona, papira i aluminijuma. Očuvanje prirode i kvalitet proizvoda na koji su potrošači navikli je u slučaju Garnier Olia boja za kosu nešto što se podrazumeva. Baršunasta kosa i bogata paleta boja su dostupne u pakovanjima koja će se dopasti svim eko osvešćenim damama.