Na reklami koja je uzdrmala svet manekenka pokušava da otera muškarce u autobusu u sceni koja podseća na silovanje i ubistvo koje je šokiralo Indiju, piše Tanjug, a prenosi Blic 6. avgusta 2014. godine.
Mnogi korisnici društvenih mreža su rekli da su im te slike "odvratne" i "užasne", javlja BBC.
Međutim fotograf Radž Šetje kaže da je na reklami "samo prikazan položaj žena u Indiji" i da nije zasnovana na silovanju. Slike su skinute sa njegovog profila i sajte posle gnevnih reakcija na Tviteru i Fejsbuku.
Grupno silovanje i ubistvo 23-godišnje studentkinje pokrenulo je pre dve godine proteste u Indiji i vlasti su bile primorane da uvedi strože zakone o silovanju.
Četiri počinioca tog zločina su osudjena na smrt, a peti, koji je bio maloletan u vreme izvršenja zločina, služi kaznu zatvora od tri godine.
Šta vaša omiljena kafa govori o vama? Izbor otkriva da li ste pomirljivi, spontani ili proračunati
Ne nasedajte na 5 trikova narcisa: Evo kako da pokvarite plan manipulatoru koji krši sva pravila
4 cveta unesite u kuću na Uskrs: Donose sreću, mir, ljubav i blagostanje, a jedan žuti buket priziva novac
Šta vas zaista čini srećnim? Izabrani cvet otkriva da li vas raduju male stvari ili tražite specijalne efekte
Mudre misli patrijarha Pavla o hrišćanskim vrlinama: “Nikad nije bilo lako biti čovek među ljudima”