Ne postoji ništa drugo što može toliko pažnje da privuče kao što je grupa žena u donjem vešu. Ali ako su u pitanju realne žene, sa realnim telom i pravim oblinama, onda to izaziva lavinu komentara koje samo internet može da iznedri.

The Ada collection je reklamna kampanja za donji veš koja je ime dobila prema prvoj ženi programeru: Adi Lovelace, a Julie Sygiel je žena koja je odlučila da za brend Dear Kate odabere modele koji ni malo ne liče na prosečne žene sa naslovnica magazina.

Među ovim netipičnim modelima nalaze se generalne direktorke, programerke i druge prelepe žene koje izgledaju poput svih nas, stvarnih žena u donjem vešu.

Kampanja na ukusan način prezentuje žene kao multidimenzionalne, uspešne profesionalce u svom poslu, iako fotografisane u donjem vešu.

Međutim, internet zajednica osudila je ovaj potez, tvrdeći da kompromituje uspešne žene umesto da slavi njihova tela. Naime, ono na čemu se najviše zamera je to što njihovo slikanje u donjem vešu ne ide u prilog njihovoj ozbiljnosti i profesionalnosti.

Julie se čvrsto suprotstavlja ovom stavu.

"Vreme je da prestanemo da osuđujemo žene na osnovu njihovog izgleda. Ako neko misli da naši modeli nisu dovoljno kompetentne žene jer su pozirale u donjem vešu, msilim da je to onda jako površna osoba", oglašava se ona povodom reakcija na kampanju u komentaru objavljenom 1. septembra 2014. na sajtu Bustle.

Žene zaista jesu multidimenzinalne. Da li to što ste jedna od najboljih programerki govori da niste ženstveni i da ste manje ozbiljni? Da li je u pitanju još jedan stereotip da žene ne mogu biti istovremeno i prelepe i inteligentne?

Kada se malo distancirate, shvatate da u ženskom telu nema ničega kontroverznog. Samo prelepog. Jer kada pogledate malo bolje, prirodnost i samopouzdanje, najbolji su ženski aduti, a ne njihove obline.