I ako mislite da nemate dovoljno vremena, opet se - možda - varate. Proverite da li ga racionalno koristite i uvedite ova tri koraka u svoje upravljanje vremenom.

  • Počnite tako što ćete napraviti spisak stvari koje želite da postignete. Kada imate unapred napisanu listu zadataka, manja je verovatnoća da ćete odlagati obaveze. Pisanjem ćete, takođe, podstaći svoju podsvest da prihvati vaše ciljeve i pomogne vam da ih dostignete što pre.
  • Najbolje je sa obavljanjem zadataka početi ujutru. Pokušajte da spavate i nešto manje od osam sati, jer je to aktivnost koja nam oduzima najviše vremena. Još je važnije to da kad se kasno budite možete biti još manje motivisani da počnete sobavezama.
  • Ujutru - pre nego što počnete s dnevnim zadacima - isplanirajte koliko vremena vam je potrebno za obavljanje tih zadataka. Ako potrošite više vremena nego što ste planirali, prekinite taj posao, i nastavite da radite sledeći planirani zadatak. Tako ćete izbeći sutuaciju da kasnite u obavljanju drugih zadataka, a i naučićete sebe da posao obavljate u sebi zadatom roku, što će vas dodatno disciplinovati.

Zapamtite da je za sve što radite motivacija izuzetno važna. Ukoliko konstantno odlažete obaveze, moguće je da ne verujete u to što radite, ili smatrate da vas obavljanje tog posla nikuda neće odvesti. Zato dobro proučite svaki plan i razmislite o tome da li on reflektuje vaše vrednosti i prioritete.