Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Iskoristite dah da ispravite telo

Plitko disanje i pogrbljenost stvaraju matrice neravnoteže svuda u telu, matrice koje je teško razbiti.

  Izvor: Shutterstock

iskoristite_dah_da_ispravite_telo_2
Izvor: Shutterstock

Vežba ravnoteže

2. Samo dišite

Duboko disanje zahteva i dobro držanje te možete iskoristiti taj potencijal daha i pretvoriti ga u podsticaj telu za bolje držanje. Zamislite da je vaše telo životinja od balona gde su zglobovi isprepletani i stegnuti u čvorove koji odvajaju pojedine delove.

Pokušajte u početku da osetite kad udišete gde osećate da je vaše telo ispunjeno vazduhom a u kojim delovima nije. Zatim udahnite duboko i vizuelizujte vazduh koji ispunjava vaše telo. Obratite pažnju na kičmu, ramena, kukove i kolena. Da li osećate da je neki od ovih delova tela "ispumpan"? Zamislite kako se ti ispupmani delovi pune vazduhom dok udišete duboko i polako kroz nos a izdišete na usta. Radite ovu vežbu bar 5 minuta.

3. Pronađite ravnotežu

Tajna dobrog držanja je u održavanju ispravnog stava bez obzira da li sedite, stojite ili hodate. Stanite uspravno, noge raširite u širini kukova i rasporedite težinu na svih osam točkova. Dišite duboko minut ili dva. Podignite desno koleno do visine desnog kuka i držite tako oko 20-30 sekundi i za to vreme udahnite polako 5 puta.

Ponovite isto i sa levom nogom. Radite ovu vežbu u početku oslonjeni na zid ili se pridržavajte za stolicu ali neka vam cilj bude da vežbu radite bez pomagala.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj