Adria Media Group u svom multimedijalnom portfoliju ima 57 štampanih i 26 digitalnih izdanja, među kojima su dnevni list Kurir, Story, Elle, National geographic, Cosmopolitan, Mens Health, Sensa, Lisa, portal Espreso. Partner je najvećih svetskih izdavača kao što su Hearst, Newsweek, Hachette, Financial times, National geographic i Rodale.
Kupovinom većinskog paketa najtiražnije makedonske dnevne novine, AMG je u Makedoniji formirala kompaniju Adria Media Balkan.
Predsednik Adria Media Grupe, Aleksandar Rodić ističe da je AMG donela je odluku o ulasku na makedonsko tržište duboko verujući u potencijal za razvoj digitalnih i štampanih medija i ceneći napredak koji je Makedonija ostvarila na "Doing biznis 2016" listi Svetske banke.
- Akvizicija "Sloboden pečata" deo je strategije širenja regionalnog prisustva Adria Media Grupe", u kojoj vidimo veliku šansu za daljim razvojem "Sloboden pečata", lista koji je apsolutni tržišni lider, kao i lansiranjem digitalnih platformi, u skladu sa najvišim svetskim standardima.
AMG već posluje na tržištu bivše Jugoslavije, a planira širenje poslovanja i u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.
Dnevni horoskop za 3. april 2025: Blizanci imaju potrebu da se osame, Vodolija reorganizuje životni prostor
Šta boja telefona govori o vama? Pobednici uvek imaju isti izbor, a najčešću biraju oni kojima je važna suština
Šta broj stana ili kuće govori o vlasniku? Numerologija otkriva da li na adresi živi intelektualac ili boem
“Zasadi drvo” – jedna vizija, šest godina, milion sadnica
Kako da gledate kroz ljude? Frojdova tehnika i danas radi, a zasniva se greškama koje svaki čovek često pravi