Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako da prestanete sa odugovlačenjem

Pitate li se kako neki ljudi uspevaju paralelno da odrade posao u kancelariji, da napišu knjigu i još imaju vremena za porodicu i društveni život? I vi to možete, samo vam je potrebna bolja organizacija. Evo saveta koji će vam u ...

  Izvor: Shutterstock

1. Razlikujte šta je važno.

Ako se na vašoj listi zadatih ciljeva nalazi baš sve ono što treba učiniti, vreme je za postavljanje prioriteta. Zadajte sebi tri najvažnija cilja dana, a neka sve drugo bude na listi B - manje važno.

2. Istaknite ciljeve.

Bilo na računaru, zidu ili nasred radnog stola. Popis najvažnijih ciljeva istaknite na vidljivom mestu.

3. Jedno po jedno.

Obavljajte zadatke jedan po jedan, jer ste radeći više stvari odjednom u stalnom rascepu između obavljanja onog što bi trebalo i onog što ne bi trebalo, tj. između važnog i nevažnog.

4. Otkrijte na šta gubite vreme.

Šta najčešće obavljate tokom dana? Za nekog je to pisanje mejlova, za nekog su to telefonski razgovori ili surfovanje internetom. Kada shvatite na šta najviše gubite vreme, lakše ćete se sa tim boriti.

5. Promenite navike.

Ako najviše vremena gubite na pisanje i čitanje mejlova, učinite svesnu odluku da to promenite. Ako npr. mejl proveravate svakih pet minuta, odredite dva-tri termina dnevno kada ćete proveravati inboks. Ostatak vremena ga isključite.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj