Francusko-srpska privredna komora na održanoj godišnjoj gala večeri dodelila je Grand prix nagrade za najbolje projekte i kampanje realizovane tokom prošle godine, a specijalna nagrada Upravnog odbora pripala je Adrija mediji za kampanju „Stop nasilju“.

Prestižno priznanje našoj kompaniji dodeljeno je u okviru kategorije „Društveno odgovorno poslovanje“, kako je obrazloženo, zbog društvenog značaja kampanje „Stop nasilju“. U istoj kategoriji na osnovu broja glasova nagradu je dobila kompaniji Total u Srbiji, i to za kampanju „Na putu za bezbednost dece u saobraćaju“. Reč je o globalnom edukativnom projektu kompanije, a u našoj zemlji sproveden je za decu ranog uzrasta.

U kategoriji „Inovacije“, Grand Prix osvojila je kompanija Mlekoprodukt za kampanju uvođenja ekskluzivnih francuskih sireva „Ile de France“ na srpsko tržište.

Irena Petrović, direktor marketinga Adrija medija grupe, zahvalila se Francusko-srpskoj privrednoj komori na ovom značajnom priznanju i naglasila da će se Adrija medija još snažnije posvetiti ovoj kampanji, koju smatra izuzetno važnom za čitavo društvo.

– Ovo priznanje je veoma važno za nas. Veoma sam ponosna na svoje kolege zahvaljujući čijem entuzijazmu je realizovana kampanja „Stop nasilju“. Zahvaljujem se javnim ličnostima koje su uzele učešća u kampanji i što su prepoznali, našu nameru da ukažemo na veliki problem u našem društvu kao što je to nasilje u porodici - kazala je ona.

Od ove godine, dobitnici Grand Prix nagrada direktno učestvuju na svetskom konkursu za nagrade Trofeji koje dodeljuje Udruženje francuskih privrednih komora u inostranstvu, na gala večeri u junu u Parizu (CCI France International).

Adria Media grupa Irena Petrović

Svečanosti je prisustvovalo preko 150 zvanica, članova Komore, uglednih privrednika i članova diplomatskog kora, među kojima je bio i Frederik Mondoloni, ambasador Francuske u Srbiji. Iz Komore je najavljen i početak formiranja regionalne mreže „Team France Balkans“ za podršku francuskim preduzećima na teritoriji Balkana.

Frederik Mondoloni, ambasador Francuske u Srbiji

Podsetimo, akcija „Stop nasilju“ pokrenuta je simbolično na Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama 25. novembra 2016. godine.

Irena Petrović, direktorka marketinga i Želimir Bojović, šef korporativnih komunikacija AMG

Gala večera