Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

5 BUDISTIČKIH PRAVILA ZA VIŠE BLAGOSTANJA U ŽIVOTU: Četvrto nam donosi istinsko bogatstvo

5 bzudističkih pravila - privlače blagostanje, sreću i bogatstvo!

  Izvor: Foto: Shutterstock

"Tvoje mesto je OVDE, tvoje vreme je SADA"

Budistiveruju da je jedini način da čovek u potpunosti postane srećan uspostavljanje unutrašnjeg mira. Iapak u ubrzanom vremenu, svakodnevnici koja nas iznoca i iznova testira i izazovima života, u nekim situacijama čini nam se da je nemoguće biti miran i uspostaviti izbalansiranuenergiju.

Često smatramo da sreća zavisi od određenog zadovoljstva. Godinama su se trudili da nas uvere da su šoping centri mesto na kojem se osećamo srećnije, ili da kroz određeni konzumerizam možemo možemo pronaći potpunu radost. Tibetanski budizam kao pacifistička filozofija fokusira se na ljudsku sreću, ali kroz pronalazak unutrašnjegmira.

Kako biste uspostavili mir u svojoj duši i privukli blagostanje u život, potrebno je da pratite 5 pravila blagostanja. Ova pravila podraqzumevvajud a odbacite sve toksične emocije, misli i osećanja koja ugrožavaju vaš mir i energetski tok.

Pročitajte još:

Zen budistički monah otkriva: Kako da pronađete sreću u ljubavi

BUDISTIČKI ZAKON ČIŠĆENJA KARME: Evo kakio da se oslobodite karmičkih dugova

10 budističkih pravila za sreću u LJUBAVI: Kada bi Buda išao na romantične sastanke...

Ukoliko žeite da ispunite život blagostanjem, onda se potrudite da ispoštujete sledećih 5 pravila:

1. Oslobodite se mržnje

Mržnja je teška, ozbiljna i toksična emocija koja truje vašu dušu. Sastoji se od besa, odbijanja, nezadovoljstva i gađenja. Ovo je vrlo agresivan osećaj koji utiče na ceo naš pogled na svet. Sve dok je vaše srce ispunjeno mržnjom, nećete uspeti da pronađete apsolutnu radost u životu.

Ako imate osećaj mržnje prema nekoj osobi, pokušajte da ga se oslobodite tako što ćete razumeti tu osobu, njene postupke, uzroke, posledice. vežbanje saosećanja prema drugima pomoći će vam da se oslobodite negativnih emocija i naučite da oprostite. Empatija je lek za ranjeno srce.

2. Oslobodite se svojih briga

Brige i anksioznost najčešće su povezani sa strahom od neizvesne budućnosti. Većina naših briga se uopšte ne ostvari, samo što racionalni um to ne može da otkrije i prepozna.

Pokušajte da vežbate svest o sadašnjem trenutku kroz mindfulness vežbe i meditaciju. Umesto da razmišljate o tome šta bi se moglo dogoditi, budite prisutni ovde i sada i iskoristite ono što već imate. N aovaj način ćete se osloboditi anksiozosti, ali i povećati svoje samopouzdanje.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj