- Komunikacija, kontakti, interakcija jesu zakonitosti ovog vremena, ali da bi našao sebe, moraš da budeš sam - kaže Igor Stoimenov, čovek s tri strasti od kojih je napravio profesije.

Ideja za seriju „Robna kuća – za nekoga sve, za svakog ponešto“ (RTS i Absint), reditelja Igora Stoimenova počela je da opseda dok je živeo u Njujorku i verovao da je to njegovo konačno odredište. Serija se bavi najbitnijim fenomenima popularne kulture nastale „na ovim prostorima“, od prvih upliva zapadnih uticaja početkom pedesetih na festivalima zabavne muzike do novog talasa; od partizanskih spektakala do komedija Dušana Kovačevića. Kao nekadašnja robna kuća, mesto gde će posetioci dobiti najbolje domaće proizvode, ova serija priča o kolektivnoj istoriji i obnavlja znanja u vezi s kulturom, sportskim događajima, pesmama uz koje su odrastale generacije.
Da li ste uživali na sentimentalnom istraživačkom putovanju po bivšoj Jugoslaviji skupljajući eksponate za seriju „Robna kuća“?
„Sanjao sam je ovde u Beogradu u vreme kada nisam smeo da odem u Sarajevo ili Zagreb. Imam nostalgičan stav prema tom naivnijem, a istovremeno prosperitetnom vremenu kao što je bio kraj sedamdesetih i početak osamdesetih godina. Počeo sam da je gradim u Americi kada sam u Njujorku sretao ljude koji se zovu Edo, Miranda, Haris, Renata...
Tamo je bilo važno ko je ko, a nevažno odakle je. U razgovorima smo shvatili da ono što diže zid prema ratnim užasima jesu zajedničke uspomene: more, muzika, fudbal, film, kokta... Kada sam se vratio, zahvaljujući prijateljima iz fudbalskog sveta napravio sam seriju o istoriji YU fudbala kao metafori spajanja i razdvajanja, a zatim i ovu o istoriji YU brendova. Toliko od mene kada je dokumentarni program u pitanju, sad bih malo da se bavim fikcijom. I dalje televizijom, koja je sada u velikoj meri sklonište loših reditelja i glumaca, jer smo jureći rejtinge zaboravili šta je svojevremeno izlazilo iz jugoslovenskih TV centara“, kaže Igor Stoimenov.
Najpre je radio brojne političke kampanje i za one koji su mu bili simpatični i za one koji nisu. Bio je kreativni direktor marketinga „Crvene zvezde“, radio TV serije „Crni Gruja“, „Fudbal, nogomet i još ponešto“ i sada „Robnu kuću“. Jedan je od vlasnika kultnog restorana „Absint“ u Beogradu, u kome se događa mnogo više od hrane i pića. To je mesto čiji koncept promoviše način života. Ima i svoju producentsku kuću s istim nazivom, imenom pića koje nazivaju još i „zelena vila“, a koje su, osim pesnika i slikara krajem 19. i početkom 20. veka, voleli i francuski levičari.