Da li ste i vi mislili da oznaka na ženskom toaletu predstavlja ženu koja nosi haljinu? Američka aktivistkinja, autorka i programerka Tanja Katankreirala je nov i zabavan koncept koji podseća čovečanstvo koliko su žene sjajna i neverovatna bića, motiviše ih da mogu sve. Njena kampanja "Nikada nije bila haljina" ukazuje na to da simbol na ženskom toaletu nije žena u halini, već je zapravo žena sa plaštom koji predstavlja super heroja.

Cilj kampanje "Nikada nije bila haljina" kompanije Akosoft zapravo ima za misiju ravnopravnost muškaraca i žena u svim profesijama. Tanja Katan iz Akosofta tvrdi da trougao ne bi trebalo da predstavlja haljinu, već plaštsuperheroja , jer žene mogu biti superheroji.

"U nauci, tehnologiji, umetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima, žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Devojke i žene zainteresovane za nauku, tehniku, mehaniku i matematiku su u manjini", kažu iz kompanije. Nadaju se da će kampanja podstaći više žena da uđu u tehnološku industriju, da se u ovom poslu oseti prihvaćeno i cenjeno, koju mnogi ne povezuju ovu profesiju sa ženama.

Žene svakodnevno pokazuju da su rođene kao heroine, a ova kampanja će, nadamo se, mnogim ženama pomoći da "ogrnu" svoj plašt i koriste svoja znanja, umeća uoblastima u kojima one zaista žele, kao i da rade posao koji istinski vole i koji ih ispunjava.

#ItWasNeverADress

Izvor: Sensa