Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

10 načina da sačuvate i poboljšate PSIHIČKO ZDRAVLJE: saveti poznatog psihoterapeuta

Poznati psihoterapeut otkriva - 10 stvari koje pomažu da sačuvate psihičko zdravlje!

  Izvor: Foto: Shutterstock

Čak i u životu ljudi koji prolaze kroz teška vremena, uvek postoji nešto što će vam pomoći da se osećate bolje, kaže psihoterapeut, dr MakPemberton. Važno je čak i u lošim situacijama pronaći barem nešto pozitivno, piše Lovesensa.

Na osnovu dugogodišnje prakse, dr Mak stvorio je listu od 10 stvari koje pomažu u održavanju psihološkog zdravlja. Ove preporuke pozitivno su delovale na njegove pacijente, a možda će i vama pomoći da se oslobodite tereta, briga i stresa.

1. Prestanite da se brinuti. Razlozi za uznemirenost nikada neće ponestati.

Da smo se samo brinuli šta bi se moglo dogoditi, jednostavno ne bismo imali vremena ni za šta drugo.

Povezane vesti

Jedan od pacijenata doktora Maksa bio je neprestano zabrinut. Da bi joj pomogao da se oslobodi opsesivnog stanja, on je napravio spisak svih stvari na koje se žalila tokom njihove komunikacije. Zajedno su radili na ovoj listi i nakon nekog vremena ispostavilo se da nijedan od zamišljenih negativnih scenarija žene nije postao stvarnost.

2. Dobro proučite šta je uzrok vaših briga

Dr Mak navodi drugu ženu kao primer. Stalno se ljutila na svog muža jer on nije prao posuđe. To je izazvalo mnogo svađa.

Pemberton je predložio da pacijent kupi mašinu za pranje sudova. Međutim, odgovorila je da to neće pomoći jer postoji još jedan razlog za svađu.

Nakon njenog odgovora postalo je očigledno da stvar nije u prljavom posuđu. Žena je bila ljuta jer joj se učinilo da je njen suprug izgubio interes za nju.

3. Budite ljubazni prema sebi

Dr Mak je često iznenađen kako njegovi pacijenti razgovaraju sami sa sobom. Često se to dešava na vrlo negativan način.

Uprkos dugogodišnjoj praksi, Pemberton je i dalje šokiran koliko ljudi mogu biti loši kada se obraćaju sebi.

Ljubaznost prema sebi zahteva tačno onoliko truda kao i negativan stav. Zašto ne pokušate da razgovarate sa sobom iz pozicije ljubaznosti i poštovanja?

4. Budite ljubazni prema drugima

Prestanite da brinute o tome šta drugi rade, šta kažu i kakvu odeću nose. Prestanite da ih krivite.

Pokušajte negativne misli o nekoj osobi pretvorite u pozitivne. Obratite pažnju na to kako će se raspoloženje nakon toga promeniti. Biti ljubazan uopšte nije teško.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj