Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Dobrim raspoloženjem do jačeg imuniteta

Dobro raspoloženje je pored ishrane i fizičke akivnosti jednako važno za jak imunitet - evo kako da ih zajedno poboljšate!

 Dobro raspoloženje za jak imunitet Izvor: Shutterstock, Promo

Iako smo naučeni da za jak imunitet treba da unosimo što više vitamina, da neku hranu obavezno uvrstimo u dnevni meni, a drugu da konzumiramo u manjim količinama, o dobrom raspoloženju kao faktoru koji pozitivno utiče na imunitet se i ne govori toliko. Naravno, značaj kvalitetne i balansirane ishrane je nesporan, ali trebalo bi da poradimo i na boljem raspoloženju koje će doprineti jačem imunitetu. Za to, naravno, postoji više načina.

Dobro se naspavajte

Poznato je da nam je svima neophodno minimum 6-8 sati sna svako veče, s obzirom na to da nedovoljno sna, ali i neusaglašen obrazac spavanja, značajno doprinosi padu imuniteta. Lezite u krevet na vreme i probudićete se bolje raspoloženi, a vremenom će to značajno doprineti jačanju vašeg imuniteta.

Krećite se više, boravite u prirodi

Nije ključno da svaki dan odradite kardio trening ili bilo kakav trening, da biste ojačali svoj imunitet. Bolje je da svaki dan budete aktivni tako što ćete se prošetati, jer šetnja podiže raspoloženje. Ona, naime, pospešuje lučenje endorfina, hormona sreće, a uz to predstavlja i jedinstven način prevencije različitih zdravstvenih oboljenja.

Šetnja je dobra i zato što ćete provesti određen deo dana na vazduhu, pa iako je hladno – dobro se ugrejte i prošetajte se pored reke. Sedite na klupicu u obližnjem parku i razgovarajte sa dragom osobom. Dobro raspoloženje je tako zagarantovano, a to će, uz svež vazduh, svakako pozitivno uticati i na poboljšanje vašeg imuniteta.

Uživajte u omiljenim ukusima

Ukoliko postoje određeni vitamini i minerali koji fale vašem organizmu, trebalo bi da ih unosite kroz određenu hranu ili suplemente. Međutim, podjednako je važno da zbog toga sebi ne branite neku drugu hranu. Slatkiši se, na primer, takođe preporučuju kao hrana koja će doprineti dobrom raspoloženju, a samim tim i boljem imunitetu.

Slobodno uživajte u omiljenom slatkišu, ali umereno, a ukoliko vodite računa o liniji, u pomoć vam mogu priteći niskokalorijski zaslađivači kao sjajna zamena za šećer. Napravite slatkiš sa niskokaloričnim zaslađivačem i ne brinite.

Setite se da, na kraju dana, ono što unosite u organizam ne sme da bude izvor stresa i pojačane nervoze, jer tako može izazvati kontraefekte po vas. Budite umereni u svemu i održavajte svoje dobro raspoloženje u svakom trenutku, jer ono značajno utiče na poboljšanje vašeg imuniteta.

Advertisement

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj