Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Joga vežba OBRNUTI LEPTIR: smanjuje bolove u leđima, isteže telo i ubrzava metabolizam (FOTO)

Položaj obrnuti leptir pomaže vašoj kičmi da bude jedra i zdrava!

  Izvor: Foto: Dalibor Danilović

Aerialjogu od drugih načina vežbanja izdvajaju najrazličitije varijacije obrnutih položaja, koji mogu da se izvedu samo uz pomoć svile.

Inverzije su veoma blagotvorne za naš organizam. Ublažavaju tenziju u mišićima, stimulišu sve fiziološke sisteme i poboljšavaju cirkulaciju. Omogućavaju nam da istegnemo mišiće duž kičmenog stuba, oslobodimo pršljenove i ublažimo bolove u leđima i vratu. Obrnuti položaji imaju i antiejdžingefekat, poboljšavaju tonus mišića lica i tela i usporavaju proces starenja.

Povezane vesti

Obrnuti leptir je jedna od osnovnih aerial inverzija. Pored svih gore pomenutih benefita, iskusite spinalnu dekompresiju koja podstiče kretanje kiseonika, vode i hranljive tečnosti kroz međupršljenske diskove, i uživajte u saznanju da se tokom ovog položaja ove tečnosti dopunjuju u diskovima, pomažući vašoj kičmi da bude jedra i zdrava.

POČETNI POLOŽAJ: Stanemo ispod tačke kačenja svilenog rekvizita na plafonu, tako da materijal bude ispred tela. Prihvatimo svilu visoko sa obe ruke, postavimo jedno stopalo na sredinu svile, i uz pomoć ruku se odignemo od zemlje, uspravljajući se do stajaćeg položaja. Stojimo sa oba stopala na svili, vodeći računa da je materijal skupljen ispod tabana. Polako se spuštamo, klizeći rukama nadole po materijalu. Spajamo tabane, savijamo noge, usmeravamo kolena u stranu iza svile, i spuštamo središnji deo tela na pete. Provučemo ruke ispred svile, najpre jednu, a zatim i drugu, i prihvatimo je sa obe šake na mestu iznad kukova, tako da palčevi budu usmereni nadole.

ULAZAK U POZU: Spustimo bradu ka grudima, i usmeravajući pogled prema pupku, gornjim delom tela krenemo napred i dole, do obrnutog položaja. Pustimo svilu i spojimo dlanove iza leđa, prepletemo prste, naglasimo kažiprste i ispružimo ruke. Ili jednostavno pustimo ruke da slobodno vise.

IZLAZAK IZ POZE: Prihvatimo svilu sa obe šake, udahnemo u položaju, a sa izdahom se snagom ruku vratimo do početnog položaja.

Povezane vesti

USMERITI PAŽNJU NA: butine, prepone, stomak, grudi, kičmu, ramena, vrat.

KORISTI: Isteže čitavo telo, vrši dekompresiju kičme i podmazuje međupršljenske diskove. Jača mišiće leđa, popravlja držanje i pospešuje poravnanje kukova. Masira i stimuliše unutrašnje organe i oslobađa tenziju u vratnom delu. Ubrzava metabolizam, ublažava respiratorne smetnje, bolove u leđima, umor i anksioznost.

SAVET: Usmerite pažnju na opuštanje tela. Opustite mišiće lica, vilicu i vrat. Oslobodite se napetosti u predelu prepona, bedara, stopala i skočnih zglobova. Opustite ruke, ramena i fokusirajte se na oslobađanje tenzije u grudnom delu.

joga-vezba-obrnuti-leptir-smanjuje-bolove-u-ledima-isteze-telo-i-ubrzava-metabolizam-foto2
Izvor: Foto: Dalibor Danilović

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj