Poslovna trka i najveći tim bilding događaj u zemlji Schneider Electric Serbia Business Run biće održana u četvrtak, 21. septembra u Beogradu, na Adi Ciganliji.

St. Louis Band, pod palicom Marka Louisa pobrinuće se za eksploziju pozitivne energije nakon trke.
St. Louis Band nastao je 2008. godine sa idejom da osveži klupsku scenu na prostoru ex Jugoslavije. Repertoar benda se sastoji od poznatih stranih i domaćih pesama sviranih u drugačijim aranžmanima i u specifičnoj izvedbi. Povodom nastupa na najvećem sportsko-poslovnom događaju Marko Louis je rekao da obećava najbolju žurku za zaposlene.
St. Louis Band čine Marko Stojanović Louis (vokal), Vlada Jovančić i Nikola Jezdić Pindo (gitara), Vladimir Jovanović (truba), Aleksandar Dragutinović (bass) i Uroš Tadić (bubanj).

U biznis trkama koje se održavaju u četiri najveća poslovna centra u Srbiji (Novi Sad, Subotica, Niš i Beograd) učestvuju zaposleni iz kompanija, udruženja, javnih preduzeća, škola i fakulteta i drugih organizacija, bez ograničenja pola i maksimalnog broja učesnika. Svaku kompaniju predstavlja jedan kompanijski tim. Za timski plasman potrebno je minimum 3 učesnika, a ukoliko kompanija ima samo 1 predstavnika, on/ona se takmiči u individualnom plasmanu. I ove godine zaposlene očekuje bogat startni paket, a nakon istrčanih ili ishodanih 5k biće održana After Work & Run žurka. Priliku da uživaju u druženju i bodrenju kolega imaće i svi oni koji ne trče. U navijački paket uključeno je prisustvo na odličnoj žurci sa kolegama, kao i kupon za hranu i piće.

Kompanije i njihovi zaposleni se takmiče u sledećim kategorijama: Najbrži tim (najbolje zbirno vreme prva tri trkača u timu), NajFIT kompanija – kompanija sa najviše finišera, Najbrži kolega i Najbrža koleginica. Najbolje očekuju pehari kao i robne nagrade partnera.
Schneider Electric, svetski lider u oblasti upravljanja energijom i ponosni sponzor čuvenog maratona u Parizu, i ove godine je partner najvećeg sportsko-poslovnog događaja u Srbiji. Kao kompanija koja na globalnom nivou važi za jednu od najodrživijih, Schneider Electric nastavlja da bude pokrovitelj ovog događaja, sa jasnim ciljem da do 2025. godine, Serbia Business Run postane najveći sportsko-poslovni događaj u regionu koji je potpuno održiv.

Rad na postizanju ovog ambicioznog cilja počeo je tokom 2022. godine, uvođenjem inovativnih tehnoloških rešenja poput solarnih panela, pametnih solarnih klupa, reciklažnog sistema na svakoj trci, digitalnog startnog paketa i električnih punjača za trotinete. Od ove godine Reciklirano je više od 400kg PET i MET materijala i obezbeđeno 100kW solarne struje. Ceo događaj je dodatno ozelenjen kroz Trku za šume, humanitarni događaj kroz koji su kompanije donirale 250 odraslih stabala, zasađenih na Savskom keju u Beogradu u decembru 2022.

Pored naslovnog sponzora partneri događaja su Intersport, Herbalife, Ball Packaging, Hyatt Regency, Consulteer, Merkur osiguranje i Fit Pass. Svaka od kompanija, pored toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike. Do sada je na događajima učestvovalo više od 750 kompanija i 16.000 zaposlenih.

Više o trci u Beogradu na sajtu događaja: https://serbiabusinessrun.com/beograd/