Vreme je jedna od najdragocenijih valuta kojom raspolažemo, a kvalitetno provedeno vreme apsolutno nema cenu. U izazovnoj današnjici, koja diktira tempo koji je nekada zaista teško ispratiti često zaboravljamo da damo sebi i drugima makar malo vremena za ono što je zaista važno. Više je nego jasno da danas svi brzo živimo, da dan merimo često u sekundama. Ali kad bolje razmislimo, vreme nam ponekad odlazi na pojedine stvari koje i nisu toliko bitne, zar ne?
„Nemam vremena” je postala uzrečica, postala je slogan sadašnjeg vremena, makar se to odnosilo na stvarne obaveze ili na gledanje u ekrane.
Međutim, ponekad je dovoljno da samo na trenutak zastanemo i delić vremena svakog dana posvetimo malim ritualima koji čine dan lepšim i životu daju smisao. Jedan od njih je i zajednično ispijanje kafe sa dragim ljudima.
Poziv na kafu je uvek bio poziv na druženje i bliskost. Upravo ti trenuci koje posvetimo kuvanju kafe i ispijanju sa dragim ljudima predstavljaju savršen mali „beg” od ubrzane svakodnevnice.
Onaj momenat kada se njen miris raširi domom nam pomaže da se osećamo sigurno, da zastanemo i preispitamo odluke, definišemo prioritete ili da se jednostavno opustimo i osećamo bolje. I baš zato još više volimo da je pijemo u društvu jer pored šoljice kafe delimo i mnogo više.
Zato, hajde da se podsetimo šta su bitne stvari u životu. Šta je to što nas čini srećnima i što ce nam biti važno i sutra. Da definišemo prioritete.
Danas, možda i više nego ikada pre, treba da uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe. Ti zajednički trenuci uživanja, trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, koji čine život lepršavijim i manje stresnim.
„Velika je radost i zadovoljstvo biti deo nove kampanje Grand kafe. Posebno zbog savršenog odabira teme koja okupira svakodnevicu svakog od nas. Kako osvojiti vreme, zaustaviti suludi ritam, naći trenutke predaha i čistog užitka? Trenuci ispijanja kafe jesu naša utočišta zadovoljstva i spokoja, a Grand kafa nas svojom novom kampanjom upravo podseća na to“, kaže naša glumica Nataša Tapušković.
Sličnog razmišljanja je i Gordan Kičić.
„Bila mi je čast i zadovoljstvo da sarađujem sa brendom Grand kafa. Pogotovo što je cela kampanja osmišljena i napravljena za dobru stvar, a to je da moramo da nađemo vremena za sve ono što nam život čini lepšim, srećnijim, ispunjenijim“, napominje Gordan Kičić.
Koliko god da nam izgleda da vreme brzo prolazi i da slobodnih trenutaka koje provodimo sa dragim ljudima ima sve manje, neka druženje uz kafu bude način da se to promeni!
Hajde da imamo vremena!
ISPOVEST ŽENE KOJA SE RAZVELA POSLE 33 GODINE BRAKA: "Uselila sam se u garsonjeru sa jednim koferom, bila sam presrećna"
VELIKI HOROSKOP ZA NAREDNIH 6 MESECI - OD JUNA DO DECEMBRA: Ovan postiže cilj i uspeh, Lav ulazi u novu ljubavnu vezu!
KAKO DA NOSITE PANTALONE AKO IMATE PREKO 50: 6 najboljih saveta profi stilista - izgledaćete mlađe, vitkije i super šik
PSIHOLOŠKI TEST - DA LI MAČKA SA SLIKE SILAZI ILI SE PENJE UZ STEPENICE: Odgovor otkriva kakva ste ličnost zapravo!
TEST LIČNOSTI OD 15 SEKUNDI, IZABERITE KOJA BISTE ŽIVOTNIJA NAJPRE BILI: Otkriva ko ste zaista i kako vas drugi vide!