Vreme je jedna od najdragocenijih valuta kojom raspolažemo, a kvalitetno provedeno vreme apsolutno nema cenu. U izazovnoj današnjici, koja diktira tempo koji je nekada zaista teško ispratiti često zaboravljamo da damo sebi i drugima makar malo vremena za ono što je zaista važno. Više je nego jasno da danas svi brzo živimo, da dan merimo često u sekundama. Ali kad bolje razmislimo, vreme nam ponekad odlazi na pojedine stvari koje i nisu toliko bitne, zar ne?

„Nemam vremena” je postala uzrečica, postala je slogan sadašnjeg vremena, makar se to odnosilo na stvarne obaveze ili na gledanje u ekrane.

Međutim, ponekad je dovoljno da samo na trenutak zastanemo i delić vremena svakog dana posvetimo malim ritualima koji čine dan lepšim i životu daju smisao. Jedan od njih je i zajednično ispijanje kafe sa dragim ljudima.

Poziv na kafu je uvek bio poziv na druženje i bliskost. Upravo ti trenuci koje posvetimo kuvanju kafe i ispijanju sa dragim ljudima predstavljaju savršen mali „beg” od ubrzane svakodnevnice.

Onaj momenat kada se njen miris raširi domom nam pomaže da se osećamo sigurno, da zastanemo i preispitamo odluke, definišemo prioritete ili da se jednostavno opustimo i osećamo bolje. I baš zato još više volimo da je pijemo u društvu jer pored šoljice kafe delimo i mnogo više.

Zato, hajde da se podsetimo šta su bitne stvari u životu. Šta je to što nas čini srećnima i što ce nam biti važno i sutra. Da definišemo prioritete.

Danas, možda i više nego ikada pre, treba da uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe. Ti zajednički trenuci uživanja, trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, koji čine život lepršavijim i manje stresnim.

HAJDE DA IMAMO VREMENA!
Foto: PROMO hajde-da-imamo-vremena-grand-kafa5

„Velika je radost i zadovoljstvo biti deo nove kampanje Grand kafe. Posebno zbog savršenog odabira teme koja okupira svakodnevicu svakog od nas. Kako osvojiti vreme, zaustaviti suludi ritam, naći trenutke predaha i čistog užitka? Trenuci ispijanja kafe jesu naša utočišta zadovoljstva i spokoja, a Grand kafa nas svojom novom kampanjom upravo podseća na to“, kaže naša glumica Nataša Tapušković.
Sličnog razmišljanja je i Gordan Kičić.

„Bila mi je čast i zadovoljstvo da sarađujem sa brendom Grand kafa. Pogotovo što je cela kampanja osmišljena i napravljena za dobru stvar, a to je da moramo da nađemo vremena za sve ono što nam život čini lepšim, srećnijim, ispunjenijim“, napominje Gordan Kičić.

Koliko god da nam izgleda da vreme brzo prolazi i da slobodnih trenutaka koje provodimo sa dragim ljudima ima sve manje, neka druženje uz kafu bude način da se to promeni!

Hajde da imamo vremena!