Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

5 stvari koje treba da znate ako ste često zabrinuti: evo kako zaustaviti opsesivnu brigu

Opsesivna zabrinutost ne donosi korist, ona nas samo sprečava da budemo u kontaktu sa sobom i svojom okolinom. Evo kako da prestanete da brinete o stvarima koje se još nisu dogodile...

  Izvor: Foto: Shutterstock

Razgovarajte sa nekim. Komunikacija sa nekim o nekoj temi koja nema veze sa zabrinutošću može „odvući“ misli na drugu stranu. Sadržaj razgovora sada postaje nov materijal za vas te briga neće moći tako lako da ispliva.

Usmerite se na informacije iz okoline. Gledajte film ili rešavajte ukrštenicu, surfujte internetom ili igrajte neku video igricu. Kada se bavite nečim što stalno zahteva da mislite i okupira vaše vidno polje neće vam preostati mnogo kapaciteta za misli koje kod vas proizvode zabrinutost.

Povezane vesti

Indukujte pozitivne misli. Dok budete obavljali ove aktivnosti koje će vas relaksirati i defokusirati od opsesivne brige, dobro je da sve vreme govorite u sebi pozitivne misli koje će vam pomoći da „oterate“ brigu. Na primer, „Samo zamaram sebe bez potrebe“, „Pustiću da briga ode“, „Osećam se ispunjeno, opušteno i bezbrižno“, „Izbaciću svu negativnu energiju iz sebe“.

Dakle, videli smo da opsesivna zabrinutost stvara negativni začarani krug koji možemo prekinuti suprotnom aktivnošću kako bismo izbacili brigu iz našeg sistema. Važno je znati još i da opsesivna zabrinutost ne donosi korist, ona nas samo sprečava da budemo u kontaktu sa sobom i svojom okolinom.

Izvor: Vaš psiholog

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj