U feng šuikulturi uređenjadoma koriste se razni talismani i amajlije za privlačenje dobre energije, obilja, blagostanja i sreće. Jedan od najpoznatijih su svakako kineskinovčići, odnosno kovanice.
Ova popularna amajlija koristi se za privlačenje energije bogatstva i novca, ali i za zaštitu doma od loše i privlačenje dobre energije. Ukoliko želite da imate kineske novčiće u svoj dom, važno je da ih postavite u odgovarajućem mestu u domu prema feng šui principima.
Prema feng šui stričnjacima najbolje je da amajliju stavite u jugoistočni deo doma ili kancelarije. U feng šui radnjama, kao i u prodavnicama koje prodaju stvari za dekoraciju doma možete pronaći kineske novčiće u raznim varijantamaa. Izbarite onaj koji se najviše uklapa u enterijer vašeg doma, a možete ga staviti na sto, knjige, orman... Novčiči ne moraju biti istaknuti, već ih slobodno možete i malo sakriti, tako da je sasvim u redu i da ih držite u fioci. Važno je samo da bude na jugoistočnoj strani vašeg doma.
Još jedan način na koji možete koristiti energiju ove amajlije jeste da stavite kineske novčiće u novčanikili džep. Najčešće se ovo praktikuje kada imate tri kineska novčića vezana crvenim koncem ili trakom. Veruje se da ovaj ritual privlači novac i blagostanje.
Ukoliko imate svoj biznis ili poslovni prostor, savetuje se da feng šui novčiće držite u prostorijama vezaim za finansije, pored papira i ugovora, telefona ili na unutrašnjoj strani ulaznih vrata.
Izvor: Sensa
ISPOVEST ŽENE KOJA SE RAZVELA POSLE 33 GODINE BRAKA: "Uselila sam se u garsonjeru sa jednim koferom, bila sam presrećna"
VELIKI HOROSKOP ZA NAREDNIH 6 MESECI - OD JUNA DO DECEMBRA: Ovan postiže cilj i uspeh, Lav ulazi u novu ljubavnu vezu!
KAKO DA NOSITE PANTALONE AKO IMATE PREKO 50: 6 najboljih saveta profi stilista - izgledaćete mlađe, vitkije i super šik
PSIHOLOŠKI TEST - DA LI MAČKA SA SLIKE SILAZI ILI SE PENJE UZ STEPENICE: Odgovor otkriva kakva ste ličnost zapravo!
TEST LIČNOSTI OD 15 SEKUNDI, IZABERITE KOJA BISTE ŽIVOTNIJA NAJPRE BILI: Otkriva ko ste zaista i kako vas drugi vide!