Krećemo! Prijavite se da zajedno pošumljavamo Srbiju 3. novembra i učinimo dobru stvar za sve nas, ali i generacije kojima svet ostavljamo.

Adrija medija grupa i dm drogerie markt, koje su pokrenule projekat „Zasadi drvo“, otvaraju jesenju sezonu pošumljavanja te nedelje, 3. novembra. Tada ćemo posaditi 50.000 sadnica na više desetina lokacija širom Srbije i postaviti svojevrstan rekord jer ovakve masovne radne akcije pošumljavanja još nije bilo kod nas. Stvarajte i vi svoje novo, zdravo okruženje i prijavite se da budete gorani tog dana na sajtu www.zasadidrvo.rs

Ako ste iz Beograda, te nedelje patike ili gumene čizme na noge i pravac Surčin - pravimo nove zelene oaze grada. Gde ćete boljeg načina da provedete kraj vikenda - beg od asfalta, uživanje s porodicom ili prijateljima i, uz to, dobro delo za čitavo društvo.

Zlatiborci, vi koji se dičite zlatnim borom, ne oklevajte, već dobro pogledajte koje su to padine na spisku za pošumljavanje - sadnice vas čekaju, stvaramo još više kiseonika u poznatoj vazdušnoj banji.

Opština Surdulica ima svoj biser - Vlasinsko jezero, pa je pohode silni turisti. Za sve njih, ali i nas koji ovde živimo, novim četinarima pravimo još lepše i zdravije krajolike.

Divni predeli topličkog kraja, na kojima se smenjuju vinogradi, pašnjaci i šume, čekaju svoje nove gorane da tamo, gde je to potrebno, zasade šume. Tu, kraj Prokuplja, ašove u ruke i okupljamo se 3. novembra.

Obronci Golije, Rogozne, Pešterska visorovan čuvaju mala i velika naselja, Rašku, Tutin, Novi Pazar... kuda ćemo se razmileti i zasaditi brojne sadnice koje će jednog dana čuvati njihove žitelje od klizišta, poplava nabujalih reka posle otapanja snega...

Kažu da u Vranje nema laganje, te Vranjanci, svi vi koji ste rekli kako je ovo lepa akcija, a silne smo vas čuli, vreme je da se pokažete. Nedelju, 3. novembar, rezervišite za pošumljavanje i povedite sve drugove, kume i kumove s kojima biste tog dana gledali Seriju A ili isprobavali kiflice po novom receptu.

Vojvodina ravna ima svega 6,5 procenata teritorije pod šumama, što bi trebalo duplirati. Subotica, Apatin, Odžaci prvi su na našoj mapi. Izrašće naše sadnice u nove, zelene oaze među silnim oranicama.

Učeni kažu da čovek za svog života, u proseku, potroši kiseonika koliko ga naprave tri drveta. Zato, zasadimo makar svoja tri stabla, odužimo se prirodi i ostavimo dar planeti.

Prognoze kažu da će 3. novembra u Srbiji biti delimično oblačno, ali suvo i prijatno vreme. A i da ne bude tako, ne mari. Važno je da se lepo družimo i još lepši posao uradimo. Zato, za početak, trk na sajt Kurira, rezerviši svoje sadnice na željenoj lokaciji i vidimo se uskoro. Za prvih 50.000 sadnica. A onda idemo dalje... do milion!

Uživo na sajtu Kurira

IZ SATA U SAT

Otvaranje jesenje sezone pošumljavanja direktno ćemo prenositi na sajtu Kurira, u emisiji „Zasadi drvo“, tokom koje ćemo iz sata u sat izveštavati o broju zasađenih sadnica i o tome kako obaramo sopstvene rekorde i stižemo do prvih 50.000 sadnica koje izrastaju u novo drveće.

INOVATIVNI PROIZVODI U DM DROGERIJAMA OSVAJAJU DOMAĆE TRŽIŠTE

U skladu sa svojim principima društvene odgovornosti, kompanija dm drogerie markt, kroz projekat dm inkubator, omogućila je malim i srednjim domaćim proizvođačima da izađu na tržište u okviru najvećeg drogerijskog lanca u Evropi.

U svim dm drogerijama kupcima će na raspolaganju biti inovativni proizvodi iz segmenta hrane i iz segmenta kozmetike za negu i lepotu koji sadrže sirovine poreklom iz Srbije.

Većina ovih ekskluzivnih proizvoda već je osvojila srca potrošača – među njima Tanoshinde sapuni, jedini proizvodi na svetu na bazi jaja od Japanske prepelice koja nisu termički obrađena, Zoya serum za predeo oko očiju na bazi kofeina, Olydrop za masažu desni sačinjen od mešavine prirodnih ulja, kao i čvrsti losioni za telo My Way natural sa Mohito i Choco dream mirisima.

Taste of the west iz Arilja doneo je na police dm drogerija miks suvih organskih pečuraka iz netaknute prirode, a tu su PRIRODNo 1 organski namazi od crne zove, šumske jagode i šumske borovnice, Dolovac matični sokovi od celih plodova organskog voća i potpuno prirodni Veverko medeni namazi sa ukusom maline i višnje koji su hranljiva poslastica, naročito omiljena među decom.

Prepoznavši potencijal domaćih kompanija u razvoju, ovim projektom kompanija dm podržala je 18 proizvođača da lansiraju svojih 57 proizvoda, čime je još jednom dokazala svoju posvećenost zajednici u kojoj posluje.

Foto: Shutterstock/Promo