Pouzdan brend ostaje pouzdan u svim vremenima, a među njima je Frosch, koji je izabran za najpouzdaniji brend kada je reč o kategoriji sredstava za čiščenje domaćinstva u Nemačkoj. Ovaj ekološki brend porodične kompanije Werner i Merz iz Majnca zauzeo je ubedljivo prvo mesto na listi brendova kojima se najviše veruje na tržištu Nemačke.

Na osnovu istraživanja u kome je učestvovalo 4.000 ispitanika uglednog izuzetno čitanog porodičnog magazina Reader’s Digest, od 143 brenda Frosch je zauzeo ubedljivo prvo mesto. Ispitanici nisu imali ponuđene odgovore, već su sami naveli ime brenda kom najviše veruju. Na osnovu ovog ispitivanja, statistika kaže da bi čak 37 odsto preporučili Frosch ljudima u svom okruženju, prijateljima i rodbini. Prvi sledeći brend osvojio je 12 odsto glasova ispitanika. Od sedam kategorija po kojima se vrši procena brenda, kod Frosch-a je na prvom mestu kvalitet proizvoda i usluga, a od svih ispitanih 73 odsto smatra da proizvodi Frosch ulivaju poverenje i da su jasna asocijacija za pouzdanost.

„U ovom vremenu kada je kriza svuda oko nas, na mnogim poljima, naš brend je reči ,,poverenje“ dao potpuno novo značenje. Uspeli smo da nađemo balans između onoga što radimo na građenju ugleda i onoga što radimo da bismo pomogli ljudima“ rekao je direktor Frosch-a ……. Dodao je da potrošači danas više nego ikada imaju potrebu za sigurnošću, pouzdanošću i čeznu za normalnom situacijom, što Frosch pokazuje i ovim ispitivanjem.

Frosch – moderan i ekološki brend sa tradicijom

Frosch je prepoznatljivo ime u svetu sredstava za čišćenje pokućstva, bezbedan za životnu okolinu, što je oblast koja je vrlo cenjena danas. S druge strane briga o životnoj sredini nezamisliva je bez brige o vodama, koje su zagađene upotrebom hemikalija koje se u domaćinstvu koriste. Tokom 36 godina koliko Frosch postoji, proizvodi izuzetno kvalitetne ekološke proizvode za čišćenje. Sa novim proizvodima i dizajnom, napravljen je izuzetan pomak, možda i najveći u istoriji kompanije, a sve to spojeno sa konceptom brige o životnoj sredini, potrebama potrošača, ali i zdravlju o kome se vodi računa sve više. Svi ovi elementi doveli do su do toga da se Frosch izdvoji od drugih konkurenata koji će u budućnosti slediti sve ovo, a što je potreba tržišta. Za to vreme prvi proizvodi iz novog asortimana već su zauzeli svoju poziciju na rafovima u prodavnicama i čekaju kupce i nove ocene kvaliteta.