Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

5 namirnica koje najbolje smanjuju VISOK PRITISAK: što pre počnite da ih konzumirate

5 vrsta namirnica koja uspešno sprečavaju i regulišu krvni pritisak!

  Izvor: Foto: Shutterstock

Najbolja prevencija i način lečenja visokog krvnog pritiska, odnosno hipertenzije, svakako je izbalansiran način ishrane, piše Lovesensa.

Ako u svom režimu ishrane nemate povrće, postoji veliki rizik od razvijanja raznih metaboličkih oboljenja i nedostataka vitamina i minerala. Povrće je lekvoita hrana koja jača imunitet, čuva naše zdravlje i pozitivno utiče na funkcionisanje organa, a određene vrste povrća odlično su se pokazale za snižavanje i prevenciju visokog krvnog pritiska.

Povezane vesti

U tu grupu povrća ubrajaju se namirnice koje su bogate kalijumom, a to su: krompir, batat, špargla, spanać, kupus i klice.

Kalijum pomaže u smanjenju krvnog pritiska tako što neutrališe negativne efekte soli u organizmu. Bubrezi regulišu krvni pritisak i kontrolišu količinu tečnosti u telu, a što je više tečnosti u organizmu, to je viši i krvni pritisak. Bubrezi filtriraju krv i izbacuju višak tečnosti koja se skladišti u bešici kao urin.

Ovaj proces zahteva odgovorajući balans natrijuma i kalijuma u telu kako bi se uspešno eliminisala bespotrebna tečnost iz organizma. Kada konzumirate povrće bogato kalijumom, uspešno se uspostavlja balans sa natrijumom i tako omogućavamo organizmu da obavlja procese koje sprečavaju visok pritisak.

Povezane vesti

Važno je da nabrojane vrste povrća što pre ubacite u svoj jelovnik, čak iako trenutno nemate problem sa hipertenzijom. Takođe, važno je maksimalno ograničiti unos soli koja je jedna od vodećih okidača za visok pritisak.

Izvor: Lovesensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj