Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako da smanjite stres u menopauzi: 5 načina da ponovo postanete srećna i zadovoljna žena

Menopauza treba da bude period u kojem ćete se posvetiti sebi, zdravlju i načinu kako da u novom dobu budete srećna i zadovoljna žena - ovih 5 načina pomažu da smanjite sres!

  Izvor: Foto: Shutterstock

kako-da-smanjite-stres-u-menopauzi-5-nacina-da-ponovo-postanete-srecna-i-zadovoljna-zena
Izvor: Foto: Unsplash/ Jared Rice

Kada pojedete parče torte ili popijete zaslađenu kafu, nivo šećera u organizmu se poveća, a onda telo počinje da luči krtizol kako bi se šećer vratio u normalu.

2. Antistres tehnike

  • Vežbe disanja - udahnite duboko, zadržite dah na par sekundi, a zatim izdahnite.

Relaksacija i meditacija - sednite, zatvorite oči i 5 minuta se koncentrišite samo na disanje.

Šetnja - osim što je odlična za kondiciju i prevenciju od gojaznosti, hodanje pomaže da smanjimo stres i pronađemo unutrašnji mir

3. Promena načina ishrane

Tokom menopauze mnoge žene dobiju višak kilograma, zato obratite pažnju na nove potrebe vašeg organizma kako biste sačuvali zdravlje. Stručnjaci preporučuju da:

  • izbacite iz jelovnika nezdravu i brzu hranu, a ubacite što više povrća
  • jedite namirnice koje sadrže proteine (riba, orašasti plodovi, jaja, mahunarke) - pomažu da duže ostanete siti i smanjite apetit
  • izbegavajte prerađenu hranu i počnite da jedete domaću kuvanu hranu
  • izbegavajte namirnice koje sadrže puno šećer i ugljenih hidrata

Povezane vesti

4. Vežbanje

Osim šetnje, pokušajte da se bavite nekom fizičkom aktivnošću jer ćete tako najlakše izbaciti negtivnu energiju. Ako vam je klasično vežbanje monotono, onda upišite kurs plesa, plivajte ili treniratejte neke borilačke veštine, a stručnjaci najčešće ženama u menopauzi preporučuju jogu i pilates.

5. Pišite dnevnik

Svakog dana zapišite svoja osećanja. Sve ono što osećate, a ne želite sa drugima da podelite, prenesite na papir. Tako ćete se oslobodite dela negativnih emocija, a nakon što pročitate šta ste napisali lakše ćete pronaći rešenje za svoj problem. Na ovaj način shvatićete da li ste sebi najbolji prijatelj ili neprijatelj i postaćete svesni šta treba da promenite.

Ukoliko stres i loše raspoloženje tokom menopauze traje dugo i svakodnevno gubite volju, onda je najbolje potražiti pomoć stručnog lica koji će vam pomoći da ponovo pronađete put do psihičkog zdravlja i sreće.

Izvor: Lovesensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj