Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Jutarnji ritual za žene starije od 50. godina: kako da svakog jutra privučete zdravlje i dobru sreću

5 jutarnjih rituala koji mogu doneti zdravlje, radost i mir ženama iznad 50. godine!

  Izvor: Foto: Shutterstock

Mali rituali koji su deo svakodnevne rutine sa psihološke strane čine da se osećamo udobno, sigurno i uspostavimo bliskiju vezu sa sobom, piše Lovesensa.

Način na koji započnete jutro značajno određuje kakvo raspoloženje i energija će vas pratiti tokom celog dana. Važno je imate jutarnje rituale koji vas opuštaju, čine da se osećate dobro i energično i bude u vama blagotvoran osećaj mira.

Naše rutinske navike i ritualei menjaju se u skaldu sa životnim okolnostima, obavezama, željama i godinama. Iskustva mnogih žena pokazuju da se život znatno može promeniti nakon 0. rođendana. To en treba da vas plaši, već da vas raduje. Mnoga ispitivanja pokazuju da su žene u 50. godinama znatno zrelije, znaju šta hoće i žele i spremne su da rizikuju za osećaj sreće i zadovoljstva.

Povezane vesti

Kada napunite 50, moguće je da dolazi do raznih promena na polju odnosa, zdravlja, poslovnih ambicija, želja i životne misije. Kako vas ove promene ne bi zaplašile i izbacile iz "koloseka", potrebni su vam jutarnjirituali koji će vas umiriti i podstaći da izađete iz zone komfora i u 50. napokon počnete da se borite za ostvarenje većih snova.

Jutarnji rituali su neki vid minfulness treninga jer nam pomažu da se fokusirate na lepotu sadašnjeg trenutka, zavolite sebe, bolje se brinete o svom telu i duši i pronađete nove pravce za razvoj.

Nije primarno da ove rutine uvek budu iste, možete ih menjati vremenom, u zavisnosti kako vam prija i možete ih dopuniti nekim novim u skaldu sa okolnostima, obavezama i mestom boravka.

Predlažemo 5 jutarnjih rituala koji mogu doneti zdravlje, radost i mir ženama iznad 50. godine:

1. Mirno dobro jutro

Jutro je savršeno doba dana za meditaciju, molitvu i vizualizaciju. Ove tehnike pomažu nam da se foksuiramo na sebe i pripremimo za dan koji je pred nama.

Pronađite mirno mesto u svom domu, pustite umirujuću muziku, zatvorite oči i meditirajte na način koji vama prija.

Neki ljudi meditiraju tako što zažmure i par minuta mirišu tek skuvanu kafu, možete pisati i dnevnik svojih emocija koji će pomoći da se oslobodite anksioznosti ili meditirati na tradicionalni način, na primer transcendetalna meditacija.

2. Hidrirajte se

Naše telo i mozak se detoksikuju tpokom spavanja. Zato se najčešće znojimo u snu i imamo potrebu da idemo u toalet odmah nakon spavanja.

Zato je neophodno da se ujutru hidrirate kako biste svom organizmud ali snagu, razbudili se i postali energičniji.

Možete samo popiti čašu vode, ali možete uživati u uksuu ceđene pomorandže i blagodetima vitamina C.

Takođe, preporučuje se i da ujutru popijete napitak za ubrzanje metabolizma. U čašu tople vode nacedite nekoliko kapi limunovog soka i popijte na prazan stomak. Ovaj napitak se ne preporučuje osobama koje imaju želudačne tegobe.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj