Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

5 NAJMOĆNIJIH PRIRODNIH LEKOVA ZA MENOPAUZU: Pomažu ženama protiv valunga, nesanice i naglih promena raspoloženja

5 prirodnih lekova za žene u menopauzi - uklanjanju neprijatne simptome i podržavaju zdravlje!

  Izvor: Foto: Shutterstock

Prelazak organizma u stanje menopauze može biti propraćeno raznim neprijatnim simptomima, na fizičkom i mentalnom nivou. Nije reč samo o valunzima, neprijatnim talasima vrućine i znojenju, već se mogu javiti i nagle promene raspoloženja, nesanica, pojačan apetit, nadutost, problemi sa libidom i osećaji tuge i zbunjenosti.

Ukoliko tokom konsultacije sa lekarom utvrdite a vam nije potrebna hormonska terapija, ili iz određenih razloga ne želite ili ne možete da je uzimate, možete rešenje potražiti u prirodnim i alternativnimmetodama.

Pročitajte još:

30 SKRIVENIH SIMPTOMA MENOPAUZE I 10 SAVETA KAKO DA SAČUVATE ZDRAVLJE: Evo šta svaka žena u zrelim godinama treba da zna

Ako ste ušli u menopauzu, ovo morate da znate: evo kako sačuvati zdravlje bez rizičnih hormonskih terapija

Zakasnela MENOPAUZA: evo kako utiče na zdravlje žene

Ginekolozi, stručnjai za zdravu ishranu i nutricionisti često za suzbijanje neprijatnih simptoma menopauze preporučuju biljnuterapiju. Postoje brojen biljke čiji čajevi ili drugi način konzumacije može pomoći kdo tegoba u menopauzi, a mi vam preporučujemo sledeće lekovite biljke:

1. Crni kohoš

Istraživanje Časopisa za edukaciju i promociju zdravlja iz 2018. godine došlo je do rezultata da žene u menopauzi koje su korstile crni kohoš uzastopno, svakog dana, tokom 8 nedelja, imale su znanto manje valunga i neprijatnih talasa vrućine. Korišćenje crnog kohoša reguliše nivo hormona u organizmu i pozitivno utiče na nivo estrogena tokom menopauze.

2. Žen-šen

Istraivanja pokazuju da konzumiranje žen šena pozitivno utiče na očuvanje seksualne želje tokom menopauze, smanjuje rizik od naglih promena raspoloženja, umiruje na prirodnoj bazi i reguliše nesanicu.

3. Zrna soje

Grickanje zrna soje smanjuje za oko 30 odsto rizik od valunga tokom menopauze, ističe se u objavljenoj studiji Časopisa Američke Medicinske Asocijacije. Za ovo rešenje zaduženi su izoflavonidi iz zrna soje, a švedska istraživanja pokazuju da pozitivno utiču i na regulisanje noćnog znojenja u periodu perimenopauze i postmenopauze.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj