Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako da se oslobodite anksioznosti alternativnim metodama: ove savete možete kombinovati uz konvencionalne medicinske tretmane

Anksioznost je široko rasprostranjen poremećaj sa kojim se bori veliki procenat mladih ljudi. Uz klasičnu medicinsku pomoć, alternativni pristupi mogu u velikoj meri pomoći u rešavanju ovog problema.

  Izvor: Profimedia

kako_da_se_oslobodite_anksioznosti_alternativnim_metodama_ove_savete_mozete_kombinovati_uz_konvencionalne_medicinske_tretmane_2
Izvor: Profimedia

Namirnice koje podižu nivo stresa

Zdrava hrana pomoći će vam da se osećate bolje te stoga izbegavajte brzu hranu i regulišite unos slatkiša. Nezdrava hrana takođe utiče na povećanje nivoa stresa u organizmu što dodatno slabi organizam da se bori sa svakodnevnim stresom.

Ishrana koja pogoduje anksioznim osobama podrazumeva izbacivanje namirnica koje su poznate po tome da povećavaju nivo stresa.

Pržena hrana je teška za varenje, nije hranljiva i doprinosti pojavi srčanih problema.

Alkohol izaziva dehidraciju organizma i može da naruši hormonski balans.

Kafa sadrži kofein. Kada konzumirate veće količine kafe, kofein može biti okidač koji će da izazove ankisoznost, ili pojavu paničnog napada koji može da se manifestuje u različitim oblicima (npr. ubrzan rad srca).

Mlečni proizvodi u većim količinama, mogu da povećaju nivo adrenalina.
Povećan unos rafinisanog šećera takođe predstavlja okidač za pojavu anksioznosti i paničnih napada.

Kisele namirnice kao što je jogurt, krastavci, jaja, pavlaka ili džigerica, mogu da povećaju nivo magnezijuma u organizmu, što takođe može biti okidač za pojavu anksioznosti.

Pijte više vode

Sedamdeset procenata ljudskog tela sačinjava voda. Voda je glavna komponenta zdravog tela i uma, a ljudi često ne unose dovoljno ove tečnosti. Osam do jedanaest velikih čaša vode ili druge hidrantne tečnosti dnevno, pomoći će vašem telu da normalno funkcioniše. Takođe, voda pomaže oslobađanju od stresa.

Budite fizički aktivni

Redovna fizička aktivnost smanjuje nivo stresa. Kardiovaskularne vežbe pokazale su se izuzetno korisnim kod smanjivanja nivoa stresa i anksioznosti i uz to povećavaju imunitet. Pod kardiovaskularnim vežbama se misli na one vežbe koje će povećati otukucaje vašeg srca na pola sata. Redovnom fizičkom aktivnošću koju ćete uvesti u svoj život, pomoći će vam da održavate svoje zdravlje i da smanjite nivo anksioznosti.

Potrudite se da imate dovoljno sna

Manjak sna može da pojača negativne misli i da poveća nivo stresa u mozgu i telu. Potrudite se da imate bar sedam sati kvalitetnog sna. Ukoliko imate problem da zaspite, potrudite se da zaspivate i da se budite u isto vreme svakog dana. Ukoliko vam je potrebno, dremnite 15 do 20 minuta u jutarnjim časovima. Provodite više vremena na dnevnoj svetlosti i na čistom vazduhu. Izbegavajte gledanje u ekran sat ili dva pre nego što odete na spavnje. Budite fizički aktivni.

Masirajte mišiće

Usled stresa mišići mogu da se zgrče i postanu napeti. Terapeutska masaža može da oslobodi mišiće tenzije i da podstakne cirkulaciju.

Primenjujte sledeće relaksacione tehnike:

Meditacija

Vreme koje izdvojite kako biste razbistrili glavu, može učiniti čuda. Meditacija ne menja svet oko vas, ali može promeniti vaš pogled na svet i način na koji reagujete. Uspešna meditacija može vam pomoći da pronađete i shvatite šta je uzrok i izvor anksioznosti, ali i da je prevaziđete.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj