Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

AKO VAM JE PROŠLOST TEŠKA I DALJE VAS MUČI, URADITE SAMI JEDNU PSIHOLOŠKU VEŽBU: Pomaže da imate srećnu budućnost!

Autor Teodora Andrić

Psihološka vežba za otpuštanje prošlosti i srećnu budućnost - uradite ovo sami kod kuće i skinite teret sa duše!

 Psihološka vežba za otpuštanje prošlosti i srećnu budućnost. Izvor: Shutterstock

Kroz život nam se događaju razna dešavanja, prošlost može biti med i otrov. Neka od njih su ispunjena radošću, ljubavlju, lekovita su, od njih stvaramo i uspomene. Međutim, postoji i negativna strana kada se dogode teške stvari, nevolje, problemi, kada vas neko povredi, razočara, napusti, kada donesete odluku zbog koje se kansije kajate... Ovi mralni tragovi iz prošlosti mogu dugo ostati u našem srce, kao rane koje bole i blokiraju vas da krenete napred, da promenite nešto i živite slobodnije, srećnije...Kod mnogih ljudi negativne i neprijatne stvari iz prošlosti mogu uticati i na budućnost.

Pročitajte još

Ukoliko ste se pronaščli u ovome, sada je vreme da otpustite bol. To je možda jednostavno reći, ali u praksi je drugačije. Zato vam donosimo jednu psoihološku vežbu od par minuta koju kožete praktikovati svakog dana, a pomaže da ublažite bolna iskustva iz prošlosti, poboljšate sadašnjost i stvorite srećnu budućnost.

Uzmite list papira i opišite situaciju iz prošlosti koja vas još uvek muči. Moguće je da suočavanje sa ovim rečima nije jendostavno, ali je važno da to izbacite iz sebe. Obratite pažnju na likove: to može biti jedna ili više osoba. Pokušajte da zamislite da ista osoba sedi ispred vas - i da je aktivni učesnik u vašoj situaciji.

Nekoliko minuta eazgovarajte sa njim/njom o svemu što vam je važno. Recite šta ste osećali, šta biste želeli da radite, šta vas je povredilo. Možda ćete doživeti agresiju i poželeti da vičete na sagovornika, možda ćete želeti da ga zamolite za oproštaj. Važno je da sebi date slobodu da radite šta želite i da se tako oslobodite nakupljenih emocija.

Saznajte i...

Nakon što uradite vežbu, obratite pažnju na osećanja. Postoji li još nešto što želite da kažete, pokažete, uradite? Najverovatnije ćete se osećati praznim iznutra. Ovo je dobar znak koji pokazuje da je napetost povezana sa traumatskim događajem ublažena ili je čak skroz nestala.

Nakon ove vežbe zadovoljite svoje potreben, prošetajte, slušajte muziku, istuširajte se. Radite ono što vam je važno, što vas opušta, pokažite sebi ljubav, vodite računa o sebi, razmazite se ponekad. To što ste pisali i govorili ono što vas muči, pomaže vam da otpustite tu prošlost zauvek i potvorite mesto us vom srcu i umu za nešto novo, lepo i srećno.

Probajte ovu vežbu i odbacite teret prošlosti!

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj