Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

AKO STE ANKSIOZNI, PRAVILO 333 SMANJUJE PANIKU: Laka vežba koja pomaže da se rešite zabrinutosti u trenutku!

Autor Teodora Andrić

Pravilo 333 pomaže kod anksioznosti - vežba koju možete da radite uvek i svuda, a skreće vašu pažnju sa zabrinutosti i opsesivnih misli!

 Pravilo 333 pomaže kod anksioznosti 1633494988.jpg Izvor: Shutterstock

Anksioznost je stanje sa kojim se sve češće suočava savremeni čovek. To je osećaj nelagodnosti i zabrinutosti koji može biti iscrpljujuć, pa čak uticati na sam kvalitet života. Anksioznost može biti povezana sa napadima panike, strahom, nelagodnosti, neprijatnim osećajem da će se nešto loše dogoditi... Osobe koje se suočavaju sa simptomima anskioznosti treba da potraže savet i pomoć stručnjaka u vidu psihoterapeuta i psihologa, jer ovo stanje ne treba ignorisati i zapostavljati. Takođe, postoje i razne dodatne i pomoćne tehnike i vežbe koje mogu pomoći da ublažite anksioznost. Jedna od njih je moćna tehnika 333!

Ova tehnika podrazumeva da u trenucima anksioznosti treba da obratite pažnju na sledeće:

  • 3 stvari koje možete da vidite
  • 3 stvari koje možete da čujete
  • 3 stvari koje možete da dodirnete

Pravilo 333 deluje tako što koristite svoja čula kao sredstvo da se ponovo povežete sa svojim telom, sa sobom, da se oslobodite opsesivnih misli i ublažite osećaj anksioznosti. Ideja je da se fokusirate na stvari oko sebe, na predmete i ljude koje vidite, na sve što čujete, kao i da dodirnete stvari oko vas i osetite od kakvih materijala su napravljeni.

Ova vežba vam u nekim situacijama može izgledati teško, biće vam nemoguće da je izvedete na nekom mestu ili trenutku - možda nećete čuti zvukove, ili nećete oko sebe imati šta da dodirnete. Ali, to može biti bilo šta. Zvuk može biti otkucaj sata, pucketanje, prstima, šuštanje lišća. Takođe, možete da dodirnete bilo šta, bilo da su to delovi vašeg tela, odeća, tlo na kojem stojite...

Vežbanje ove metode je jednostavno i odmah vas vraća u sadašnji trenutak, smanjuje stres i podstiče vas da se fokusirate na nešto drugo, opipljivo, relanije... Probajte!

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj