Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Uklanja blokade u telu, sprečava bolest tkiva i negativnost: zašto odmah treba početi sa vežbanjem Jin joge

Različite Jin joga poze stimulišu i uklanjaju blokade u miofacijalnim meridijanima tela. Ovo ima efekat balansiranja unutrašnjih organa!

  Izvor: Foto: Shutterstock

uklanja-blokade-u-telu-sprecava-bolest-tkiva-i-negativnost-zasto-odmah-treba-poceti-sa-vezbanjem-jin-joge1
Izvor: Foto: Unsplash/ Marvin Meyer

Jin joga za lečenje tela ui duše

Jin joga deluje na jin tkiva – takođe poznata kao vezivna tkiva. Vezivno tkivo najbolje reaguje na spor, stabilan teret zbog čega se duže zadržavamo u položajima. Ako nežno zategnete vezivno tkivo držanjem jin poze duže vremena na ovaj način, telo će reagovati tako što će ga učiniti dužim i jačim – što je upravo ono što želite. Zapamtite, princip vežbe je da se tkivo optereti tako da telo reaguje njegovim jačanjem.

Različite Jin joga poze stimulišu i uklanjaju blokade u miofacijalnim meridijanima tela. Ovo ima efekat balansiranja unutrašnjih organa i sistema tela. Različite Jin joga poze stimulišu i uklanjaju blokade u miofacijalnim meridijanima tela. Ovo ima efekat balansiranja unutrašnjih organa i sistema tela. Jin joga zahteva od mišića da se opuste oko vezivnih tkiva u cilju zatezanja, tako da sve joga poze ne mogu biti urađene bezbedno ili efikasno prilikom vežbanja Jin stila. Zato Jin asane imaju različita imena prilikom vežbanja u Jin stilu.

Na primer, Baddha Konasana (poza uvezanog trougla) na Hatha ili Aštanga joga času uključuje istezanje kičme, zatezanje mišića i uključivanje mičića nogu i abdomena za savijanje torza napred ka nogama. Dok u sličnoj verziji Jin stila – Leptir –, mišići su opušteni, kičma prirodno povijena tako da glava ide ka kolenima pre nego prema stopalima dok se telo oslobađa.

Povezane vesti

Postajati miran u pozi i ostajati tako neko vreme stvara one praznine o kojima sam pričala ranije. Njihovim održavanjem praznim stvara se prostor za bilo šta što hoće da se pojavi. Uznemirenost, sreća, tuga, dosada, na primer. Sve što potiskujete ekstremnim aktivnostima u svom životu. Jin joga Vam daje vreme i prostor da dozvoli ovim osećanjima da budu tu. Emocije, misli, osećanja koje ste držali u senci.

Uopšteno govoreći, tokom časa Jin joge instruktor će vas ohrabriti da dopustite svim ovim osećanjima da budu prisutna, ali da se ne identifikujete sa njima. Instruktor će Vas voditi da postanete posmatrač svega što nastane u tom prostoru. Sve te emocije stavljene na stranu, osećanja i utisci sada imaju šansu da se pojave. Niste svesni koliko je energije potrebno telu da sve to drži potisnutim. Tako da oslobađanje koje dobijate puštanjem svega napolje može isto tako biti veliko.

Učite da posmatrate samo čiste fizičke utiske emocija, bez uplitanja u priče o tim emocijama.

Takve priče obično imaju veze sa tim zašto se osećamo tako i tako, čija je greška itd. Samo posmatranje ovih fizičkih utisaka, bez udubljivanja u priče daje tim emocijama i fizičkim senzacijama put van Vašeg sistema. Bukvalno rečeno, otvarate vrata. Na ovaj način čistite um od tih često nesvesnih emocija, i dajete svom sistemu mogućnost da deluje kroz blokade koje su napravile u telu. Kakav divan i tako neophodan proces!

Saveti za praktikovanje Jin Joge:

  • Nađite svoju odgovarajuću granicu: Krećite se polako i nežno u položaj. Nemojte ići pravo u svoj “maksimum” u položaju i nikada se ne istežite toliko daleko da uzrokujete bol.
  • Mir: Svesno pokušajte da se opustite u položaju, i da ostanete mirni, bez previše vrpoljenja ili menjanja položaja.
  • adržite položaj: počnite držanjem položaja 1 do 3 minuta, a zatim produžite na 5 minuta ili duže.

S ljubavlju,
Esther Ekhart

Izvor: Joga portal

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj