Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

15 holističkih saveta za zdravlje PLUĆA: prirodni lekovi i jednostavne navike

Holistička medicina - 15 saveta kako da sačuvate zdravlje svojih pluća!

  Izvor: Foto: Shutterstock

Vežbe disanja veoma su korisne za pluća. Praktikujte puno joga disanje kako biste proširili pluća učeći da u najvećoj meri proširite i koristite pokrete rebara i dijafragme. Meridijansko disanje toniraće vam pluća i iz­graditi samopouzdanje.

• Praktikujte neki oblik vežbanja koji koristi svesno disanje, kao što su joga, čigong ili taiči.

• Počnite da svirate neki duvački instrument, didžeridu, da pojete ili da pevate.

Više volite sebe, izbegavajte pušenje. Razmotrite svoju naviku pu­šenja, ali bez teških emocija.

• Disanje za preporod moćna je tehnika svesnog disanja koja dovodi nesvesno suzbijena osećanja i uverenja u svest. Ra­deći s terapeutom, naučićete da dišete tako da integrišete i iscelite nerazrešene probleme, što vam donosi radost, živost, slobodu i majstorstvo.

Povezane vesti

Jedite za svoja pluća. Posebno izbacite prerađenu hranu i pređite na organsku kako biste smanjili unos konzervansa i aditiva koji se dovode u vezu sa astmom, rakom pluća i hroničnom opstruktivnom bolešću pluća. Ako ne možete u potpunosti da pređete na organsku hranu, posebno izbegavajte sve sa ovim aditivima. Obogatite ishranu antioksidansima i usvojte antiupalnu ishranu.


• Svakodnevno konzumiranje kefira dokazano smanjuje aler­gije i astmatičari mogu imati dosta koristi od njega.

• Izbacite iz ishrane namirnice koje podstiču proizvodnju sluzi, uključujući mlečne proizvode (osim jogurta i kefira), prerađe­ni šećer, pšenicu, dubokoprženu hranu, kukuruz, soju, banane, jaja, crveno meso, alkohol i kofein. Ako želite da znate šta utiče na vas, izbacite sve nabrojane namirnice na barem jednu do dve nede­lje, i onda ih uvodite jednu po jednu, s novom na svakih nekoliko dana, pažljivo vodeći računa o bilo kakvom pogoršanju simpto­ma.

• Čist vazduh je od ključne važnosti za zdravlje. Nažalost, u današnjem svetu mnogim ljudima nije pristupačan. Ponekad smo u stanju da smanjimo sopstveni doprinos zagađenju vazduha i kampanje za čist vazduh zaslužuju podršku i mogu da promene situaciju. Takođe je moguće poboljšati kvalitet vazduha u domu. To rade negativni joni (oni su zaslužni za svežinu planinskog ili morskog vazduha).

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj