Februar je mesec koji naslućuje kraj zime - obećava nam razna iznenađenja, lepe promene i energiju obilja. U februaru će se pojaviti dva veoma važna astrološki događaji. Prvo se završava retrogradni hod planeta, što je veoma važno za svakog od nas. Drugi događaj je prelazak Merkura u Vodoliju. To znači da će u februaru najsrećnije biti za one zoroskopske znakove za koji je Merkur vladajuća planeta.
Astrolozi otkrivaju koja 4 horoskopska znaka će imati najviše sreće u februaru:
Blizanci
Merkur u februaru će pomoći Blizancima u stvaranju novih veza, uspostavljanje poslovnih kontakata. Planeta ne samo da će povećati potrebu Blizanaca za komunikacijom, već će ovim ljudima pružiti i nove mogućnosti za učenje. Merkur će im značajno ojačati pamćenje, pomoći da steknu nova iskustva na putovanju, a i jednostavno ih oraspoložiti. U finansijskoj sferi života sreća čeka predstavnike ovog znaka u drugoj polovini meseca.
Devica
Device će verovatno dobiti najpozitivniju energiju. Ovi ljudi se mogu nazvati najuspešnijim u februaru. Oni će uspeti u svemu u oblasti rada i moći će se da se oslobode zdravstvenih problema. U privatnom životu će doći harmonija. Planeta će povećati marljivost Devica, ali će zahtevati maksimalnu pristojnost od njih. Posebnu pažnju treba posvetiti novim slučajevima. Možete da pređete iz faze posmatranja na akciju.
Vaga
Vaga će imati veliki uspeh u ljubavi u braku. Energija ovih ljudi u celini postaće otpornija na bilo koje negativne spoljne uticaje. Vaga će imati želju da se brine o svom izgledu i raspoloženju. U februaru će biti moguće prikazati umerenu sebičnost, jer je vreme došlo da ne date, već da primite. Izjave o ljubavi, lagano flertovanje i putovanja donose sreću.
Vodolija
Vodolija će biti jedan od najsrećnijih ljudi jer će Merkur preći u njihov horoskopski znak. Početkom meseca moći će da steknu samopouzdanje i postanu harizmatičniji, a u drugoj polovini februara veća je verovatnoća da će imati sreće u novim poduhvatima. Astrolozi napominju da krajem zime predstavnici znaka mogu da potraže novi posao, otvore sopstveni biznis i razviju nove koncepte i promovišu svoje ideje.
Izvor: Sensa