Polako ulazimo u period godine kada svodimo račune i postavljamo namere i ciljeve za narednu godinu. Postavljanje ciljeva je u nju ejdž retorici dobilo i prizvuke magijske prakse, pa imamo najrazličitije oblike i tehnike za postavljanje ciljeva. Postavljanje ciljeva je zapravo put samootkrivanja tokom koga bi trebalo da odbacite sve ono što je suvišno za vas i ostavite ono čemu istinski težite.
I naravno, postoji kvaka! Možete da koristite i vision board-ove, mape, lavirinte, rituale pod punim ili mladim Mesecom ali najvažnije pitanje koje treba sebi da postavimo otkriva nam Snežana Marković a.k.a Sneška, na svom Tik Tok nalogu. Snežana Marković je kreatorka škole škole kopirajtinga – Copy radionice i autorka knjige "SoulBuzz - Priče Koje Menjaju Sve(T)".
Kako Snežana objašnjava u videu kada neko kaže "Želim da zaradim 50.000 eura", jako je važno da shvati šta za njega taj novac znači. jer ne znači isto za sve: "Za nekoga je to moć, za nekoga je sigurnost, za nekoga je finansijska sloboda."
"Kada krenemo od materijalnih stvari u kreiranju ciljeva, nekada se zaista desi da mi to ostvarimo. Ali češće se desi da ne ostvarimo dovoljno brzo ili to može da bude u drugom pakovanju, drugačije od onoga što smo zamislili. I to zaista može da izazove frustraciju." objašnjava Snežana Marković u videu.
Najvažnije pitanje
"Međutim kada krenemo od pitanja Kako ja želim da se osećam, mi shvatimo šta bilo koja od tih materijalnih stvari za nas suštinski znači. Jer nije stvar sam po sebi bitna, bitno je šta ona nama donosi - koji osećaj. I kada mi znamo koji je to osećaj koji mi pratimo i ka kome idemo i koji jurimo zapravo, mi tada shvatimo da postoji toliko načina da dođemo do tog osećaja. To nam pruža osećaj lakoće i uživanja u čitavom procesu," objašnjava Snežana Marković.
Možda će vas zanimati i kako sam napravila uspešan biznis sa 40 godina i nula dinara.
Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i propisima Zakona o javnom informisanju i medijima.
BONUS VIDEO:
Izvor: Sensa/Milena Dimtrijević