Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

HRANA KOJA POMAŽE KOD ANKSIOZNOSTI: 10 zdravih namirnica koje smanjuju stres

10 namirnica koje pomažu kod anksioznosti i stresa!

  Izvor: Foto: Shutterstock

Zabluda je da se treba prepustiti nezdravim grickalicama i slatkišima kada se osećamo uznemireno - zdrava hrana ima mnogo više blagodeti po naš organizam.

Naglo skakanje i opadanje nivo šećera može se negativno odraziti i na fizičko i mentalno zdravlje.

Pročitajte još:

Simptomi koji ukazuju da hormoni uzrokuju anksioznost: obratite pažnju na ova 4 hormona

Kako su stari Grci lečili anksioznost i depresiju: 5 moćnih i prirodnih terapija - bez lekova

Postoje zdrave namirnice kojee mogu pomoći da ublažite neprijatne simptome anksioznosti - hrana koja osim što sadrži minerale, vitaminei odličnu nutritivno dejstvo, deluje umirujuće i podstiče dobro raspoloženje.

Anksioznostse ne može tretirati hranom, već je potrebna konsultacija stručnjaka, različite tehnike opuštanja i promene određenih navika. Zdrava ishrana može biti samo još jedan pomagač da umanjite neprijatne simptome, sačuvate zdravlje i bolje se osećate.

Evo koje namirnice pomažu kod anksioznosti i stresa:

1. Bobičasto voće

Sadrže puno antioksidanata koji pomažu u zaštiti ćelija od stresa i mogupoboljšati raspoloženje i pružiti vam energiju. Antioskidante takođe sadrže i orašasti plodovi, mahunarke i zeleno povrće.

2. Spanać

Veliki izvor magnezijuma pomaže vam da se osećate smirenije i razvijete osećaj da su stavri pod kontrolom. Pored spanaća, preporučuje se da konzumirate i druge organske namirnice bogate magnezijumom - kelj, zelena salata, blitva...

3. Ovsena kaša

Ovsene pahuljice su složeni i zdrav ugljeni hidrat koji vam pruža energiju, a ukoliko ih iskobinujete sa zdravim i ukussnim namirnicama može vam podstaći i dobro raspoložnje.

4. Tamna čokolada

Flavonidi u kakau štite vaše ćelije od stresa, a antioksidanti snižavaju krvni pritisak, poboljšavaju protok krvi u mozgu i čuvaju zdravlje srca. Konzumirajte čokolade sa najmanje 70% kakaa, ali nemojte preterivati, jer sadrže kofein koji se može nepovoljno odraziti po simptome anksioznosti.

5. Ostrige

Cink je mineral koji pomaže našem telu da se nosi sa stresom, ali mnogi režimi ishrane ne sadrže dovoljno ovog minerala. Cink se može naći u ostrigama. Ukoliko ne volite plodove mora, cink možete pronaći i u indijskom oraahu, govedini i jajima.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj