Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

3 asane koje otklanjaju bol u leđima

Bolovi u leđima postali su uobičajena pojava za ljude svih generacija i različitih životnih navika. Način i tempo života izlažu nas sve većim naporima, a bol je i poruka koju nam šalje telo. Poziva nas da obratimo više pažnjei na ...

  Izvor: Shutterstock

Joga nam može biti vrlo koristan alat da ublažimo štetu nastala usled sedelačkog načina života. Preporučujemo vam nekoliko joga položaja - asana, koje će vam pomoći.

Sfinga (gornja slika)

Ovaj položaj osvežava celu kičmu, a posebno je dobar za bolove u lumbalnom delu. Budite ipak oprezni, ako vam je to najosetljiviji deo leđa, a ako osetite bol u ovom položaju, nemojte ga izvoditi.

Povezane vesti

Legnite potrbuške. Raširite noge do bočnih ivica prostirke i ispružite stopala. Postavite laktove ispod ramena, ispružite podlaktice ispred sebe. Obratite pažnju na osećaj u donjim leđima. Ako ne osećate bol, nastavite. Udahnite, uprite podlakticama o pod i otvorite grudni koš. Ramena spustite dole, od ušiju. Izdužite vrat tako da njegova zadnja strana bude ravna. Zadržite položaj od tri do pet udaha pa zatim još nekoliko udaha ostanite da ležite potrbuške. Nakon sfinge odlično je nastaviti sa uvijanjem kičme, položajem deteta ili sa kolenima na grudnom košu.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj