Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

16 namirnica koje su prebogate mineralima: jedite ih tokom epidemije virusa i ojačajte IMUNITET

16 namirnica koje treba da jedete u epidemiji korona virusa: prebogate su mineralima i ojačavaju imunitet

  Izvor: Foto: Shutterstock

16-namirnica-koje-su-prebogate-mineralima-jedite-ih-tokom-epidemije-virusa-i-ojacajte-imunitet
Izvor: Foto: Shutterstock

8. Avokado

Od minerala sadrži magnezijum, kalijum, mangan i bakar.

9. Bobičasto voće

Bobice, uključujući jagode, borovnice, kupine i maline, nisu samo ukusne, već su sjajan izvor sledećih minerala: kalijum, magnezijum i mangan.

10. Jogurt i sir

Mlečni proizvodi su najbolji izvor kalcijuma koji je neophodan mineral za zdravlje kostiju, nervni sistem i zdravlje srca. Ukoliko izbegavate mlečne proizvode, kalcijum možete pronaći i u mahunarkama, orašastim plodovima i zelenom lisnatom povrću.

11. Sardina

106 g konzervirane sardine sadrži 88% dnevne potrebe za kalcijumom, gvožđem , magnezijumom, fosforom, kalijumom i selenom.

12. Spirulina

Spirulina je plava alga koja se najčešće kupuje u prahu i koristi se kao dodatak jogurtu ili ovsenim kašama. Od minerala sadrži gvožđe, magnezijum, kalijum, bakar i mangan.

13. Neprerađene žitarice

Amarant, ječam i kinoa sadrže dosta minerala - magnezijum, kalijum, fosfor, cink, mangan i bakar.

14. Skrobno povrće

Krompir, tikvica i bundeva, skrobno povrće je visoko hranjivo i napunjeno vlaknima, kao i antioksidansima, vitaminima i mineralima. Mnogi ljui izbegavaju skrobno povrće zbog visokog sadržaja ugljenih hidrata. Međutim, ovo pšovrće sadrži važan izvor hranljivih sastojaka, uključujući minerale poput kalijuma, magnezijuma, mangana, kalcijuma, gvožđa i bakra.

Povezane vesti

15. Tropsko voće

Tropsko voće, kao što su mango i ananas, bogato je antioksidansima, vlaknima, vitaminima i sledećim mineralima: kalijum, mangan, bakar i magnezijum

Banane su najpopularnije tropsko voće koje je prepuno minerala, uključujući kalijum, magnezijum i mangan.

16. Listnasto zeleno povrće

Listnasto zeleno povrće, uključujući spanać, kelj, zelje, repa, rukula i zelene salate, spada među najzdravije namirnice.

Unos lisnatog povrća povezan je sa smanjenim rizikom od srčanih bolesti, određenih karcinoma, dijabetesa, a od minerala sadrže magnezijum, kalijum, kalcijum, gvožđe, mangan i bakar.

Izvor: Lovesensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj