Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

DŽENIFER ANISTON PRED SPAVANJE UVEK RADI 3 STVARI: Imala je probleme sa nesanicom, a ovo je odmah pomoglo!

Autor Teodora Andrić

Dženifer Aniston ima sjajan trik kako se rešiti nesanice - imala je velike probleme, nije mogla da funkcioniše, a sada pred spavnaje radi ove 3 stvari i oseća se sjajno!

 Dženifer Aniston kako se rešiti nesanice. Izvor: Shutterstock, Featureflash Photo Agency

Usled pojačanog stresa, užurbanog načina života, problema, mnoštva obaveza, sve više ljudi se suočava sa nesanicom. Nedostatak sna ugrožava kvalitet života, povećava rizik od povišenog krvnog pritiska, bolesti srca, ali i nepovoljno utiče i na mentalno zdravlje, pa lekari ističu da nesanica može biti okidač i za anksioznost, depresivno raspoloženje i pojačava stres.

Pročitajte još

Glumica Dženifer Aniston javno je govorila o svom problemu sa nesaniccom i koliko je ovaj problem loše uticao na njen život: "Ako se ne naspavam dobro , dan je hodajuća kazna. Sve mi je naporno, a moje misli nisu sasvim jasne."

Dženifer je istakla da je imala i dodatne probleme sa spavanjem, poput hodanja u snu i anksioznosti. "Mislim da je to počelo negde u mojim 30-im ili čak ranije, ali jednostavno ne počnete da primećujete efekte nedostatka sna kada ste mladi, tada se osećamo nepobedivo."- objasnila je glumica. "Počelo sam nesanicu da prihvatam, a onda odjednom shvatite efekte vašeg nedostatka sna i kako to utiče na vaš dan, vaš rad i funkcionisanje uma i tela."

Dodala je i da ukoliko se ne naspava, nije imala volju da vežba, da radi, njen kvalitet života je bio narušen. Zbog toga je potražila medicinsku pomoć, ali je usvojila i efikasnu rutinu pred spavanje koja joj je pomogla da se izbori sa nesanicom.

Njena tajna je u tome što se pred spavanje prvo opušta, radi jogu ili vežbe istezanja i odlaže telefon. Takođe, odlazi na spavanje svako veče u isto vreme.

Saznajte i...

"Rutine pre spavanja pomažu vašem mozgu da odvoji dan od noći, očisti um i telo od dnevnog stresa i opusti se u san“, savetuje Fondacija za spavanje.

Joga, pauza od telefona i redovan odlazak na spavanje predstavljaju pomoćna sredstva koja pomažu da polako utonete u miran i kvalitetan san. Pored ovoga, mogu pomoći i topla kupka, čitanje knjige ili lagana užina pred spavanje (ona koja neće izazvati ili pogoršati probleme sa varenjem).

Ukoliko se i vi borite sa nesanicom, isprobajte navedene tehnike, jer kako kaže i Aniston - "Postoji rešenje za ovu frustrirajuću i nesrećnu stvar - ne treba da patite."

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj