Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

3 SASTOJKA JEDITE REDOVNO - SPAS ZA TANKU, RETKU I KOSU KOJA OPADA: Nutricionista otkriva koje namirnice hrane vlasi

3 namirnice za tanku, retku i kosu koja opada - ovo je najjača hrana za vašu kosu, puna vitamina!

 kosa 3 sastojka Izvor: Shutterstock

Mnoge žene se tokom prelaznog perioda suočavaju sa opadanjem kose, ali razlozi za gubitak kose mogu biti razni - hormonska neravnoteža, genetski faktor, trudnoća, nedavni oporavka od virusne infekcije, loša ishrana, nedostatak vitamina. Sve ovo može dovesti do opadanja ili stanjivanja kose, a kako bismo ovaj problem rešili potrebni su nam proteini, vitamini A, C i E, folna kiselina , gvožđe i omega 3 masne kiseline, pa se preporučuje da jedete jaja, zeleno lisnato povrće, orahe, sveže voće...

Pročitajte još

Indijska nutricionistkinja Puja Mahija otkriva tajnu za rast, volumen i oiporavak kose - potrebno je da konzumirate 3 čarobna sastojka kako bi vaša kosa bila sjajna. "Ne možemo mnogo da menjamo starost i genetiku, ali definitivno možemo našu ishranu!" - ističe nutricionistkinja. Evo koje 3 namirnice će biti čudesan lek za vašu kosu:

1. Amla - Prirodno bogata vitaminom C, amla može učiniti čuda za zdravlje vaše kose. Podstiče stvaranje kolagena, proteina, koji pomaže u zameni mrtvih ćelija kose novim ćelijama i čini kosu gušćom i dužom dodajući joj volumen. U prtodavnicama zdrave hrane možete nabaviti amla bobice u prahu.

Saznajte i...

2. Laneno seme - Ako uključite ove neverovatne semenke u svoju ishranu, vaša kosa će definitivno ojačati. Samo dve kašike lanenog semena daće vam sjajnu dozu omega 3 masnih kiselina. Laneno seme takođe pomaže u jačanju folikula dlake i pospešuje brži rast kose. Postoji nekoliko studija koje dokazuju da pomažu kod tanke i retke kose, kao i da vaša kosa raste brže. Možete konzumirati lanene semenke u smutijima, uz jogurt, u salatama ili pecivima.

3. Listovi karija - Možete ih kupiti u bolje snadbevenim prodavnicama zdrave hrane, a svakog dana ih možete koristiti u jelima umesto lovorovog lista. Sadrži beta karoten kao i vitamin E koji mogu učiniti vašu kosu jačom i sjajnijom. Nutricionistkinja Puja Mahija otkriva da listovi karija mogu čak odložiti ili smanjiti pojav sedih vlasi.

Izabrano za vas...

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj