Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Pilates vežbe protiv nadutosti: trening od 10 minuta za ravan stomak (VIDEO)

Predstavljamo vam nekoliko pilates vežbi koje će pomoći da regulišete nadutost i zategnete mišiće stomaka.

  Izvor: Foto: Shutterstock

Nadimanjestomaka je neprijatan problem koji nastaje usled neadekvatne ishrane, nedovoljne fizičkeaktivnosti, ili loše probave, piše Lovesensa.

Postoje određene namirnice koje izazivaju nadimanje stomaka, kao što su mahunarke, kupusnjače, mlečni proizvodi ili teška i previše slana hrana.

Ukoliko imate problem sa nadimanjem stomaka, svakako bi u ishranu trebalo da ubacite namirnice koje pozitivno utiču na probavu: jogurt, đumbir, seme komorača, limun, beli luk i origano.

Povezane vesti

Ponekad nakon bogate gozbe na slavljima ili stresnog dana, može se javiti nadimanje, ali tada vam svakako mogu pomoći joga i pilates.

Pilates pozitivno utiče na regulisanje metabolizma, oblikovanje tela i skidanje masnih nasla, ali je idealan i kao tehnika u borbi protiv nadutosti i gasova.

Predstavljamo vam nekoliko pilates vežbi koje će pomoći da regulišete nadutost i zategnete mišićestomaka.

Predstavljamo vam nekoliko pilates vežbi koje će pomoći da regulišete nadutost i zategnete mišiće stomaka.
Izvor: YouTube

Izvor: Lovesensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj