Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

HRONO ISHRANA ZA POČETNIKE: Koja su pravila i kako da brzo i zdravo izgubite kilograme

Hrono dijeta - Evo koja su osnovna pravila za mršavljenje!

  Izvor: Foto: Shutterstock

hrono-dijeta-za-pocetnike-pravila-mrsavljenje2
Izvor: Foto: Shutterstock

Pravila hrono ishrane za početnike u restrikciji

Kao što smo na početku već spomenuli, u hrono dijeti za početnike tokom dana imate tri obroka i užinu. Međutim, tokom perioda restrikcije imate samo doručak, ručak i večeru, i ne postoji užina. Takođe nema obroka između i grickanja tokom dana, u prolazu. Obroke ne smete nikako da preskačete, niti treba da ih smanjujete. Ne smete da osetite glad između obroka kako ne biste podlegli raznim iskušenjima. Dobro se najedite za svaki obrok.

Kafa tokom dana sme da se pije najviše 2 puta – jedna posle doručka i jedna nakon ručka – i to bez mleka, šećera, šlaga i bilo kakvih dodataka.

Doručak je najvažniji obrok tokom restrikcije i treba da ga pojedete pre 9 sati. Između obroka treba da prođe 5 sati. To znači da bi ručak trebalo da bude u 14, a večera u 19 časova.

Između glavnih obroka ne sme da se jede ništa. Zbog čega je to toliko važno ? Ukoliko praktikujete grickanje namirnica između obroka, aktivira se lučenje određenih hormona onda kada im nije vreme. Dalje, to dovodi do gomilanje masnihnaslaga i pre svega narušavanja vaseg zdravlja.

Svi šećeri se izbacuju iz ishrane, čak i med. U hrono dijeti za početnike nema slatkiša ni u obliku hrane, ni u obliku pića (gaziranih ili negaziranih sokova sa dodatkom šećera)

Voće se ne jede, ni za obrok ni između obroka jer ima fruktozu. Mleko i jogurt ne pijete, jer imaju mlečni šećer – laktozu, koji se ne konzumiraju u hrono ishrani.

Što se tiče ostalih mlečnihproizvoda dozvoljeni su samo za doručak i to 3 puta nedeljno. Za ova tri puta dozvoljeno vam je da jedete pavlaku, kiselo mleko, kajmak i mlade sireve, nikako stari sir. Kod mlečnih proizvoda je veoma važno da ne kombinujete dva mlečna proizvoda u obroku.

Belo brašno se ne koristi, dok vam je dozvoljeno – ovseno, kukurzno, ražano heljdino, ječmeno brašno. Hrono hleb i testenine od brašna koje vam je dozvoljeno u hrono ishrani, jedete samo za doručak. Ručak i večera su su bez testenina i bez hleba.

Potrebno je da pijete 2 litre vode dnevno. Može limunada, može neki biljni čaj ili kisela voda može iako je gazirana, ali najviše 2 čaše dnevno. Bilo koju tečnost da pijete, ne konzumirajte je pola sata pre i pola sata posle obroka.

Alkohol se izbacuje. Dozvoljeno je ponekad popiti čašu crnogvina, obično za večeru.

Sve obroke možete da pripremate na puteru. Suncokretovo i druga rafinisana ulja se ne koriste, kao ni margarin. Maslinovo ulje možete koristiti u salatama..

Jaja su dozvoljena tokom hrono dijete za početnike. Za doručak celo, za ostale obroke samo belance. Jaja nikad nemojte da mešate sa mlečnim proizvodima.

Zabranjeno je skrobno povrće, a to znači da treba da izbegavate pasulj, grašak, cveklu, krompir, šargarepu i pirinač. Ostalo povrće je dozvoljeno, i najbolje je da bude sveže.

Većina ljudi je verna i voli hronoishranu, jer vam to može pomoći da izgubite težinu bez izgladnjivanja i ograničenja; samo je potrebno da sledite pravilo kombinovanja hrane, kada je hrono dijeta za početnike u pitanju.

Izvor: Minut za mene

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj