Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

ČUVENI DOKTOR MERMERSKI - OVO JEDITE UJUTRU ZA DUG ŽIVOT I MLADOLIKOST: 4 namirnice koje će učiniti da uvek budete lepi

4 namirnice koje treba jesti za doručak prema savetu bugarskog doktora Hrista Mermerskog - jednostavna hrana za dug život i lepotu!

 4 namirnice koje treba jesti za doručak za dug život. Izvor: Shutterstock/Делници

Kako izgleda naša koža, kosa - sve zavisi od hrane koju konzumiramo. Nega iznutra je neophodna kako bismo izgledali negovano i spolja. Važno je da dan započnete hranljivim namirnicama punim vitaminima i mineralima - zbog toga je doručak najvažniji obrok.

Čuveni bigarski profesor i doktor Hristo Mermerski i autor desetina knjiga o zdravoj ishrani, smatra da je starenje bolest uzrokovana lošom ishranom. Mi sami dovodimo svoje telo u žalosno stanje, dajući ga kao taoca raznih bolesti. Hristo Mermerski je izdvojio nekoliko glavnih grupa namirnica koje svako treba da ima na svom dnevnom meniju: povrće, voće, jogurt i vino. Smatra da ovakva ishrana ubrzava metabolizam i podstiče gubitak težine:

Pročitajte još

1. Jogurt - Mnogi ljudi u Japanu, Kini i Koreji vekovima počinju svoj dan ovim proizvodom. Za doručak u jogurt možete dodati 1 kašiku pektina od jabuke, isto toliko meda, 1 kašičicu cimeta i 40 kapi tinkture propolisa. Ako ste jako gladni, možete dodati 1 bananu.

2. Povrće - Redovno pripremajte salatu od šargarepe, belog luka i domaće pavlake. Takvo jelo će biti najbolja zamena za skupe vitamine. Za pripremu salate jednu krupnu šargarepu narendajte na krupno i sitno iseckajte 2-3 čena belog luka. Pomešajte sve sastojke i začinite ih pavlakom.

3. Vino - Supstance sadržane u crnom vinu mogu usporiti proces starenja ne samo kože, već i celog organizma. Svaki dan ne treba piti više od 50 ml suvog crnog vina. Ovo piće možete koristiti i kao preliv za jela od mesa.

Saznajte i...

4. Voće - U godinama iza nas ljujdi su značajno jeli manje šećera nego saa. Postali smo taoci lako svarljivih ugljenih hidrata. Šećer je svuda: u gaziranim napicima, sokovima, slatkišima i pekarskim proizvodima. Doktor Mermerski apeluje da prestanemo sa prekomernom konzumacijom štetnih ugljenih hidrata i zamenimo slatkiše svežim voćem.

Zdrava ishrana je preduslov za dugovečnost i mladolikost, a kada počnete da se hranite zdravije, odmah ćete osetiti talas energije.

Izabrano za vas...

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj