Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

OVO VAM ŽIVOTNI TRENER NEĆE REĆI BESPLATNO: Saveti kako da smršate bez muke i stresa!

Saznajte kako da smršate bez muke i stresa, zahvaljujući savetu životnih trenera. Ovo je trik koji vam nijedan trener neće otkriti besplatno.

 Saveti životnog trenera kako da smršate 1907616808 Izvor: Shutterstock

Životnitreneri i treneri za mršavljenje otkrivaju praktične tajne, koje strogo dele samo sa svojim klijentima. Evo kako da izgubite težinu bez dodatnog stresa i nervoze, prema mišljenju profesionalaca.

Gubitak telesne težine i njeno održavanje ne moraju da budu izazov. Prema mišljenju životnih, i trenera i stručnjaka za mršavljenje, evo nekoliko tajnih saveta koji će vam pomoći da postignete svoje ciljeve.

Pročitajte još

- Ne očekujte čuda

Umesto da maštate o brzom gubitku težine, postavite realne ciljeve gubitka težine, a zatim budite spremni da se pridržavate svog plana ishrane nedeljama, čak i mesecima. Treneri govore klijentima da su potrebne četiri nedelje da se osećaju bolje, šest nedelja da se uoče neke razlike, i zaista punih osam nedelja da se vide mnoge promene i dugoročni rezultati. To znači da morate ostati na putu čak i kada se vaga ne pomera, jer bi promena mogla da se primeti tek sledeće nedelje!

- Svaka dijeta funkcioniše, sve dok je se pridržavate.

S malo ugljenih hidrata ili sa malo masti? Ne stresirajte se oko toga. Istraživanje objavljeno u JAMA-i 2014, otkrilo je da dijeta koju odaberete zaista nije bitna, ako želite da smršate. Ono što je važnije je da je zaista sledite. Razlike u gubitku težine između popularnih dijeta su prema studiji minimalne i imale su sličan nivo efikasnosti, kada su se revnosno primenjivale.

Saznajte i...

- Zapišite šta ste pojeli tokom dana.

Pre nego što prepravite svoje navike u ishrani, isprobajte jedan od naših najboljih saveta za smanjenje telesne težine - zabeležite sve što pijete i jedete. Iskoristite prednosti aplikacija, ili koristite olovku i papir. Ovo je najvažnija stvar koju možete učiniti dok pazite na kalorije, smatraju treneri. Iako postoji mnogo klijenata koji misle da se zdravo hrane, zapisivanjem svakog zalogaja psotaju svesni onih dodatnih kalorija koje unesu, a da toga nistu ni svesni. Samo dodatna šaka oraha mogla bi da vas košta više od 100 kalorija.

- Upoznajte svoje slabosti.

Čokolada i sladoled mogu biti u vašoj kući danima, ali ako ste disciplinovani nećete ih pojesti. Oslobodite se okidača. Zatim se opskrbite zdravim jelima poput povrća, voća, integralnih žitarica, nemasnog mesa i nemasne mlečne hrane. Učinite da se ta zdrava hrana lako jede tako što ćete da je izložite u prelepoj činiji na pultu ili je prethodno iseckate i čuvate u prozirnim posudama u frižideru. (To je samo jedanod načina na koji možete smršati bez vežbe.)

Izabrano za vas.

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj