Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

5 joga vežbi protiv anksioznosti i regulisanje napada panike: umiruju nervni sistem, a možete ih raditi bilo gde (VIDEO)

5 joga asana za netralisanje anksioznosti i sprečavanje napada panike!

  Izvor: Foto: Shutterstock

Tokom života sigurno ste se nekoliko puta suočili sa anksioznošću, i to je sasvim prirodno. Sa druge strane, česta sklonost anksioznosti, pojačan strah i napad panike mogu imati rizične posledice po mentalno i fizičko zdravlje, osećaj nemoći, niskog samopouzdanja, osećaj besa i poraza i može se negativno odraziti na kvalitet života.

Trenutno smo u vremenima u kojima je naša rutina narušena, mnogi naši planovi ne mogu da se ostvare, negativne nesti su svuda oko nas, a pojačan strah je emocija koja dominira na globalnom nivou usled pandemije koronavirusa.

Povezane vesti

Kako sprečiti i oslobodite se anksioznosti?

Prvo, ukoliko ste često anksiozni, prolazite kroz neprijatne simptome napada panike i izloženi ste strahu, važno je da razgovarate sa stručnjakom koji će vam u skladu sa vašom situacijom odrediti vid terapije.

Takođe, postoje i razni prirodni načini da sprečite anksioznost i umanjite strahove i neprijatne simptome napada panike,a jedan od vodećih je praktikovanje joge.

Joga instrukotori često predlažu sledećih 5 joga asana za netralisanje anksioznosti i sprečavanje napada panike!

Ove asane možete raditei kod kuće, u prirodi, u parku, i nisu vam potrebni nikakvi dodatni rekviziti, osim dobre volje.

1. Dečija poza (Balasana)

Dečija poza je obično poznata kao asana odmora u jogi. Većina ljudi je koristi za opuštanje i pregrupisanje između izazovnijih asana. Vašem telu je udobno i prijatno u ovom položaju.

Praktikovanje Balasane pomaže da se oslobodite napetosti u leđima, vratu i ramenima, odnosno delovima tela u kojima se skuplja stres. Tokom poze pokušajte svesno, mirno i duboko da dišete i to že vam dodatno pomoćid a se oslobodite neprijatnih emocija.

5 joga asana za netralisanje anksioznosti i sprečavanje napada panike!
Izvor: YouTube

2. Položaj drveta (Vrksasana)

Ova poza poboljšava ravnotežu, koncentraciju,fokusiranost i svest. Namera ove asane jeste da vam preusmeri vaše misli sa teskobe na vaše fizičko postojanje.

Položaj drveta možete praktikovati us vakom trenutku kada nastupi anksioznost: u redu za prodavnicu ili dok čekate prevoz.

5 joga asana za netralisanje anksioznosti i sprečavanje napada panike!
Izvor: YouTube

3. Ratnik III (Virabhadrasana III)

Ako imate dovoljno razvijenu ravnotežu da stojite na jednoj nozi i želite pozu koja će vas ojačati, onda je položaj ratnika savršena asana za vas. Ova snaga podstiče unutrašnju snagu, poboljšava koordinaciju, ravnotežu i držanje.

Takođe, stimuliše proces varenja i pozitivno utiče na zdravlje creva. Studije su otkrile da se neprijatni simptomi anksioznosti i napada panike često baziraju na loš osećaj u stomaku, što čini ovu potzu idealnu za sprečavanje neprijatnih simptoma. Pomaže da umirite um i oslobodite se negativnih misli.

5 joga asana za netralisanje anksioznosti i sprečavanje napada panike!
Izvor: YouTube

4. Stoj na glavi (Sirsasana)

Stoj na glavi preokreće protok krvi u vašem telu, što dovodi do toga da više pažnje fokusirate na svoj dah, a ne na anksioznost i strahove. Usredsređujući svoju svest na mesto svog tela u prostoru, postajete smireni.

Kada povećavamo i stimulišemo protok krv, jedna od glavnih prednosti je detoksikacija naših nadbubrežnih žlezda koje su zbog hormona vrlo važan organ za regulisanje lošeg raspoloženja.

5 joga asana za netralisanje anksioznosti i sprečavanje napada panike!
Izvor: YouTube

5. Noge podignute na zid (Viparita Karani)

Podignute noge uz zid odlične su za ublažavanje bolova u donjem delu leđa i ublažavanje simptoma anksioznosti.

Ova poza se može izvesti bilo gde na zidu. Međutim, toplo preporučujem da pronađete prijatno mesto, tišinu i prostor u kojem ste spokojni. Možete postaviti jastuk ili ćebe ispod lumbalnog dela kičme kako biste oslobodili leđa pritiska.

5 joga asana za netralisanje anksioznosti i sprečavanje napada panike!
Izvor: YouTube

Izvor: Lovesensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj