Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

3 JOGA RATNIKA - VEŽBE ZA BOLJE ZDRAVLJE I SKLADNIJI ŽIVOT: Položaji koji koji umesto haosa donose ljubav i mir!

Autor Teodora Andrić

3 joga poze Ratnik koje donose zdravlje, mir i stabilnost - saznajte kako da ih izvedete!

 Joga pote ratnik 1 2 i 3_1770217502.jpg Izvor: Shutterstock

Položaj ratnika u jogi uče nas da kultivišemo snagu, osećanja i misli kako bismo ih, umesto za razaranje, upotrebili za ljubav i saosećanje, za učvršćivanje vlastitog integriteta. Položaji ratnika su odličan način da se borimo sa vlastitim unutrašnjim silama koje bi u našem životu mogle da stvore haos, piše SenkaLjubić.

Tri ratnika joge daju nam snagu i fleksibilnost. Oni sagorevaju našu bezvoljnost, jačaju koncentraciju, snaže volju i hrabre nas na putu joge, na putu prema boljem zdravlju, unutrašnjem miru i skladnijem životu.

 Joga pote ratnik 1 2 i 3_1493422502.jpg Izvor: Shutterstock

Ratnik I

Iz stojećeg položaja zakoračimo levom nogom unazad i spustimo petu na pod. Desno koleno savijemo tako da bude iznad pete. Poravnamo zamišljenu osu kolena sa drugim nožnim prstom. Udišući, podignemo ruke iznad glave. Spustimo ramena, daleko od ušiju. Kada osetimo da smo stabilni, spojimo dlanove i podignemo pogled prema njima. Zamislimo da sa svakim udahom podižemo energiju iz područja karlice i izdužujemo se kroz celo telo i rukama prema gore. Osetimo kako nas svaki izdah uzemljuje kroz stopala i čvrste mišiće nogu. Zadržimo asanu pet do deset udaha, a potom ponovimo drugom nogom.

U virabhadrasani I kukovi su okrenuti napred, a težište tela je u području karlice. Sila teže vuče nas dole, a mi istovremeno pokušavamo da se otrgnemo i vinemo u visine. Ceo gornji deo tela istežemo naviše, otvaramo grudni koš. Otvaranje srca simbol je naše hrabrosti, istezanje ruku simbol je želje da se otrgnemo silama koje nas sputavaju.

 Joga pote ratnik 1 2 i 3_1209330214.jpg Izvor: Shutterstock

RATNIK II

Stanemo u široki raskorak. Otvorimo desno stopalo napred, na desnu stranu. Savijemo desno koleno tako da bude tacno iznad pete. Poravnamo zamišljenu osu kolena sa drugim nožnim prstom. Levo stopalo čvrsto upremo u pod i osvestimo spoljašnji rub stopala kako pritiska pod. Udišuci podignemo ruke u visinu ramena. Izdišuci okrenemo glavu udesno. U virabhadrasani II kukovi ostaju otvoreni bocno, ruke snažno aktiviranih mišica ostaju u visini ramena. Dlanovi su okrenuti nadole. Ovo je asana za otvaranje kukova, koja ce snažno aktivirati mišice nogu, ramena i ruku. Pogled usmeravamo prema prednjoj ruci, kao da preko bojnog polja života nepokolebljivo gledamo u odabrani cilj. Dok držimo položaj pet do deset udaha, ponovo pratimo kretanje daha kroz telo. Udah podiže energiju, a izdah nas širi u svim smerovima i uzemljuje. Ponovimo drugom nogom.

Ratnik I i ratnik II suocavaju nas sa unutrašnjom borbom izmeu širenja i rasta (udah) i potiskivanja i uzemljivanja (izdah). U sebi cemo otkriti snagu volje da izdržimo, pronaci ravnotežu izmeu napora i nadahnuca, dok je naš um potpuno koncentrisan, zaokupljen, uronjen u delovanje asane.

 Joga pote ratnik 1 2 i 3_1770217502.jpg Izvor: Shutterstock

RATNIK III

Stojeći spojenih stopala, osvestimo stabilnost tela. Spojimo dlanove ispred srca u molitveni položaj. Prebacimo težinu tela na desno stopalo. Udišuci izdužimo kičmu kroz vrh glave, a izdišuci naginjemo telo napred istovremeno dižuci levu nogu. Namestimo telo i nogu po sopstvenom osecaju tako da budu paralelni sa tlom. Telo smo postavili u oblik slova T. Kada osetimo da smo stabilni, ispružimo ruke ispred sebe. Vrat je izdužen, gledamo u pod. Koleno noge na kojoj stojimo je mekano, kako bismo mogli lakše da radimo sa unutrašnjim silama. Osvestimo stopalo noge na kojoj stojimo, osvestimo njegovu stabilnost, čvrstu povezanost s tlom. Zadržimo asanu pet do deset udaha, pa ponovimo drugom nogom.

Stojeći na jednoj nozi, stalno moramo da balansiramo, prigušujemo i izdržavamo razne sile koje pokušavaju da nas izbace iz ravnoteže. Baš kao i u životu, koji stalno donosi nove izazove i brige koje pokušavamo da prihvatimo, a da pritom ne padnemo.

U video prilogu ispod pogledajte kako da izbegnete greške i pravilno izvedete joga pozu Ratnik 2!

Pogledajte

00:17
Joga poza Ratnik 2
Izvor: TikTok/yoga_for_beginners
Izvor: TikTok/yoga_for_beginners

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj