Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Pilates vežba koja daje snagu čitavom telu: izdržaj jača ramena i zateže stomak

Probudite energiju pilates vežbom - izdržaj!

  Izvor: Foto: Profimedia

Da je pilates više od vežbanja, uverićete se i sami kada postane deo vaše svakodnevice. Više energije i završenih obaveza u toku dana, dublji i mirniji san, lepše raspoloženje, mnogo elana i još mnogo toga rezultat je pilatesa.

Poklonite sebi više pažnje i ne izgovarajte se kako nemate dovoljno vremena. Probudite energiju pilates vežbom - izdržaj.

Kako steći nephodnu fizičku i mentalnu kondiciju: pilatesom za dugovečnost i dobro zdravlje...

Vežba daje snagu čitavom telu, jača rameni pojas, leđa, ruke, stomak i noge. Počnite izdržajem od 20-30 sekundi, a potom povećajte do minut. Ovo je izuzetno važna vežba za one koji pate od diskus hernije.

Oslonite se na šake i vrhove nožnih prstiju. Da biste imali stabilan rameni pojas, šake postaviti u liniji ramena. Lopatice povucite na dole, čime ćete dodatno stabilizovati gornji deo tela. Stomak zategnite, kao i čitavo telo. Izdržaj počnite sa 20 sekundi, pa postepeno povećajte do jednog minuta.

pilates_vezba_koja_daje_snagu_citavom_telu_izdrzajem_do_jaceg_ramenog_pojasa_i_zategnutog_stomaka_aps
Izvor: Foto: Profimedia

Izvor: Lisa lepa & srećna

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj