Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

21 SAVET LEKARA ZA ZDRAVLJE DUŠE I TELA: Budite u miru i tišini najmanje 1 sat svakog dana!

Trudite se da zaspite oko 22 časova i obavezno spavajte u 2 ujutru, tada naše telo luči hormone isceljenja.

  Izvor: Shutterstock

Ako želimo da učinimo nešto dobro za planetu, prvo moramo da učinimo dobro za sebe.

Kada uspostavimo ravnotežu u sebi, uspećemo da uspostavimo ravnotežu u celom svetu!

Dr Slađana Velkov rođena je u Skoplju, a odrasla u Srbiji. Studirala je medicinu u Nišu i Skoplju, gde je i diplomirala. Održala je stotine predavanja i gostovala u radijskim i televizijskim emisijama širom sveta. Veliki je zagovornik preventivnog lečenja zdravim načinom života.

Saveti za uspostavljanje zdravlja u sebi:

Sunce: U prvom satu kada Sunce izlazi i u poslednjem času kada zalazi, možemo gledati u Sunce. To radimo 10 sekundi, a zatim postepeno povećavamo za 10 sekundi svakog dana.

Voda : Pijte čistu vodu bez fluorida ili je filtrirajte. Najbolja je prirodna, izvorska voda. Idite nekoliko puta do izvora po vodu! Takođe, možete staviti vodu u staklenim i bezbojnim bocama na sunčevu svetlost i držati nekoliko sati kako biste upili sunčevu energiju.

Fizička aktivnost i svež vazduh: Budite svakodnevno fizički aktivni na svežem vazduhu, ovo je najbolji metod detoksikacije.

Veštačko svetlo: Izbegavajte fluorescentno svetlo što je više moguće.

Mir i tišina: Budite u miru i tišini najmanje 1 sat svaki dan.

Kontakt sa zemljom: Šetajte bosi najmanje 15 minuta svakog dana.

Spavanje: Trudite se da zaspite oko 22 časova i obavezno spavajte u 2 ujutru, tada naše telo luči hormone isceljenja. Što je više moguće prilagodite se sunčanom ritmu.

Stresni mediji: Izbegavajte gledanje televizije, filmova i čitanje stresnih dnevnih vesti.

Hobiji: Pronađite hobije koji vas zadovoljavaju. Čitajte knjige, stvarajte, slušajte umirujuću muziku.

Kozmetika: Koristite prirodnu kozmetiku.

Ishrana: Hrana treba da se zasniva na svežem povrću, voću, integralnim žitaricama i bez životinjskih proizvoda.

Ako jedete kuvano povrće, pojedite dvostruko više svežeg povrća.

Izbegavajte industrijsku hranu, posebno supe i začine koji sadrže mononatrijum glutamat (MSG) (ovo se nalazi u većini slanih industrijskih namirnica); koristite nerafinisanu morsku so i prirodno bilje.

Izbegavajte hranu koja sadrži veštačka zaslađivača.

Toksini u telu: Izbegavajte alkohol, cigarete, previše kafe, previše crnog čaja, konzervisanu hranu i piće.

Mirisi: Zamenite veštačke mirise u sobi prirodnim (poput esencijalnog ulja lavande).

Izloženost elektronskim uređajima: Ograničite upotrebu mobilnog telefona.

Pozitivno razmišljanje i smeh: Budite pozitivni, uvek imajte osmeh na licu, jer je svaki osmeh lekovit.

Pazite šta mislite i govorite: Ne mislite i ne govorite negativno o sebi ili drugima jer vaša podsvest prati vaše misli. Zdrave misli su važne za zdrav život.

Moć opraštanja i osećanja: Oprostite sebi i oprostite drugima, oslobodte se mržnje i besa koji snažno utiče na lučenje negativnih hormona i uništava naše zdravlje. Kada opraštamo drugima, pomažemo sebi.

Lekarka ističe koji faktori mogu da uzrokuju bolest:

Premalo protoka elektromagnetne energije
Premalo hranljivih sastojaka u telu
Previše toksina u telu

Ističe da su njeni saveti informativne prirode i nisu namenjeni dijagnozi, lečenju ili sprečavanju bolesti. Ako ste bolesni, potražite stručni savet.

Izvor: Atma.hr/Lovesensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj