Ljudska kreativnost ima dva aspekta - jin i jang - baš kao što zrno kafe ima dve polovine, tvrdi Dang Le Nguyen Vu, vlasnik jedne od najpoznatijih privatnih kompanija koja se bavi proizvodnjom i distribucijom kafe u Vijetnamu. Ime kompanije - Trung Nguyen Coffee - znači "srednji put", a to je upravo ono što Vu želi da pronađe povezujući dve strane kreativnosti, odnosno jin i jang, levu i desnu stranu mozga.

Vu za sebe kaže da nije samo biznismen, već pomalo i filozof koji razvoj čoveka posmatra kroz kafu. Jang reprezentuje motivaciju, kreativnost i preduzetništvo za ekonomski razvitak, dok jin predstavlja motivaciju i kreativnost koji su zaslužni za izgradnju harmonije i održivosti.

Vuov recept dokazao se kao izuzetno uspešan - njegova kompanija danas zapošljava 5000 ljudi i nudi svoje proizvode u više od 1000 kafea širom sveta. Uspeh je utoliko veći ako znamo da danas kafa predstavlja drugu najvažniju robu na svetu posle nafte. Vijetnam je, inače, drugi najveći svetski izvoznik kafe, nakon Brazila.