Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Unutrašnja ravnoteža i balans tela

Ponavljanjem pokreta mi podstičemo alfa talase u mozgu, a oni su ti koji pomažu našoj intuiciji...

  Izvor: Adria Media Serbia

unutrasnja_ravnoteza_i_balans_tela_okrenuta_daska
Izvor: Adria Media Serbia


Okrenuta daska

Postavimo stopala spojeno na loptu. Kroz izdah, opružamo podlaktice i visoko se bokovima izvučemo na gore. Telo nam je paralelno sa podlogom. Stomak je snažno stegnut i ne dozvoljavamo kukovima da padaju nadole i da se zatvaramo u ramenima (guramo grudi na gore ). Zadržavamo dati položaj 15-30 sekundi. Ukoliko želimo veći izazov sa maksimalnom kontrolom podižemo opruženo jednu nogu na gore ne remeteći početni položaj tela. Delujemo na mišiće celog tela, a posebno ramenog pojasa i jezgra. Ponovimo 2-4 puta svakom nogom.

unutrasnja_ravnoteza_i_balans_tela_kamila.jpg
Izvor: Adria Media Serbia

Kamila

Zauzmemo položaj muškog skleka sa potkolenicama na lopti. Kroz izdah spuštamo se na podlaktice, istovremeno stežući unutrašnjost bedra i opružajući noge dijagonalno na gore. Delujemo na jačanje ramenog pojasa kao i mišića jezgra i nogu. Podižemo se i ponovimo polagano i kontrolisano vežbu 6-8 puta.

unutrasnja_ravnoteza_i_balans_tela_makaze
Izvor: Adria Media Serbia

Makaze

Zauzmemo položaj muškog skleka kao i u prošloj vežbi. Kroz izdah rotiramo trup u desno, istovremeno podižući i opružajuci desnu nogu unazad, a levu oslonjenu na lopti guramo unapred. Ponovimo 4-6 puta u jednu stranu, odmorimo, a potom u drugu stranu. Ovom vežbom jačamo celo telo i delujemo na balans i koordinaciju.

Tamara Ratković je prof. kinez. i licencirani MK PILATES edukator i u AFC klubu Star.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Inicijalizacija u toku...

Najnovije

Lični razvoj