Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

TEHNIKA KOJU KORISTE ZAPOSLENI U KOMPANIJI GOOGLE: Jača otpornost na stres, podstiče motivaciju i čuva mentalno zdravlje

Mindfulness - tajna srećne, uspeha i dobre motivacije na poslu!

  Izvor: Shutterstock

Usporiti na radnom mestu, biti svestan sadašnjegtrenutka i vežbati prisutnost, možda izgleda kao kontraproduktivna tehnika za kompanije sa visokim ciljevima, ali zapravo je potpuno obrnuto.

Vežbanje pažnje i svesti o sadašnjem trenutku primenjuje se u istočnjačkoj duhovnoj praksi više od 2 500 godina, a sada je MIndfulness postao popularno i važno sredstvo samopomoći koje koriste mnoge velike kompanije. Iskustva pokazuju da primena mindfulnesspsihološke tehnike pozitivno utiče na fokus zaposlenih, produktivnost i sposobnost donošenja odluka.

Kada na poslu imate loš dan: probajte 3 sjajne mindfulness vežbe

Takođe se pokazalo da praktikovajem mindfulnessa u okviru kompanije pomaže da se zaposleni lakše oslobode stresa, pozitivno utiče na razvoj emocionalne inteligencije, podstiče motivaciju i fokusiranost na ostvarenje ličnih i ciljeva kompanije.

Jedna od kompanija koja se fokusira na primenu mindfulness tehnike još od 2007. godine jeste Google. Nagrađivani inženjer, motivacioni govornik, autor bestselera, filmski producent i filantrop Chade-Meng Tan preuzeo je na sebe da "prisutnost u sadašnjem trenutku" postane deo radne svakodnevnice u Googl-u.

Kompanija sada zaposlenima nudi određene mindfulness programe i materijale za učenje, kako bi kod njih razvila veću otpornost na stres i podstakla očuvanje mentalnog i emocionalnog zdravlja zaposlenih.

4 jednostavne mindfulness vežbe: ako ovo uradite svaki dan, više ćete ceniti svoj život

Praktikovanjem mindfulness-a, odnosno svesne pažnje, razvijamo svest o sopstvenim mislima, postupcima, fizičkim senzacijama i okruženju, ali se bolje nosimo sa emocijama i svakodnevnim životom.

Još jedna od prednosti mindfulnessa jeste sprečavanje osuđujućeg mišljenja o sebi i drugima.

Svest o sadašnjem trenutku možete praktikovati kroz različite vežbe i tehnike, poput meditacije, vežbi disanja, vizualizacije, joge ili jednostavnog opuštanja kada zatvorite oči i u sebi izgovorite - Moj život se događa OVDE i SADA.

Pročitajte još

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj