Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

AKO ČESTO OTIČETE I SKUPLJA VAM SE TEČNOST U TELU, URADITE OVE JOGA VEŽBE: Smanjuju naduvenost i deluju bolje od masaže

Usled zadržavanja tečnosti u telu ili iz drugih zdravstvenih razloga, možemo se oseti naduveno i primetićemo oticanje pojedinih delova tela. Zahvaljujući ovim joga pozama osetićete se kao posle najbolje masaže.

 Kako da smanjim oticanje 1576317709 Izvor: Shutterstock

Oticanje tkiva ili edem, obično se javljaju u donjim udovima, ali se zaista mogu pojaviti bilo gde. To može biti rezultat ishrane bogate solju, trudnoće, toplog vremena, određenih lekova, ugroženih limfnih čvorova ili ozbiljnih srčanih ili jetrenih oboljenja.

Pritisak viška tečnosti je neprijatan i zamara. Joga može ublažiti neke otoke, podstičući protok krvi i odvod tečnosti iz ruku i donjeg dela tela. Najefikasnije joga poze sastoje se iz podizanja ruku ili nogu iznad srca kako bi se smanjilo nakupljanje tečnosti u ovim ekstremitetima.

Pročitajte još

- Noge uz zid

Noge uz zid su savršen način borbe protiv edema u donjem delu tela. Varijacije položaja uključuju lepljenje nogu uz zid ili otvaranje nogu u široki oblik slova "V." Možda ćete uživati i podupirući stražnji deo kukova na podupiraču ili glavu na presavijenim ćebadima dok dišete u tom položaju.
Kako: Postavite prostirku za jogu okomito na prazan zid. Lezite na bok na prostirku, sa zadnjicom blizu površine zida. Okrenite se na leđa i zamahnite nogama prema zidu. Privucite zadnjicu što je moguće bliže zidu. Ostanite u pozi 5 do 10 minuta.

- Poza planine
Ako osetite oticanje prstiju i šaka, poza planine može vam pomoći. Podignite ruke iznad glave, što će vam pomoći da skupljena voda iscuri iz vaših prstiju.
Kako: Stanite tako da vam se stopala dodiruju ili da budu u razmaku kukova. Uključite bedra i mišiće karličnog dna. Ispružite ruke iznad glave kao da pokušavate da dodirnete plafon. Zadržite pet do 10 udisaja.

- Stoj na ramenima
Stoj na ramenima obično je rezervisan za uvežbanije jogije, jer stavlja vaš vrat i ramena u potencijalno kompromitujući položaj. Uključite ga kao završnu pozu u proširenu praksu joge. To je inverzija, pa pomaže protok tečnosti iz teških, otečenih nogu, gležnjeva i stopala.
Kako: Lezite na leđa i podignite noge prema plafonu, savijajući se u kukovima kako biste izgledali kao slovo "L." Udahnite i odlepite donji deo kičme od poda; poduprite lumbalni deo kičme rukama, koje su udaljene ramena. Brada neka vam je uvučena, a pogled je ka pupku. Noge dižite pravo ka plafonu, s prstima uperenim u plafon. Ako vam je poza nova ili vam je neprijatno, izađite iz poze i postavite ramena i leđa na presavijenu ćebad, kako biste poduprli držanje i učinili ga jednostavnijim.

Izabrano za vas...

Izvor: Sensa

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je uspešno poslat i postaće vidljiv čim ga naši administratori odobre.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Lični razvoj